• mangon

BF Juli 2021

Finns det ngn hemlig fb grupp för oss med bf i juli?

Faniljeliv är så segt på min telefon!

Fler här som har bf runt 21 juli?

• mangon
    Kokos90 skrev 2020-11-20 21:18:45 följande:

Så roligt att börja berätta för närstående! Vi har berättat för några kompisar mennoniter familjen ännu, vi tänkte också göra det på julafton om vi lyckas hålla oss till dess :)

Hur tänker ni andra kring kub, ska ni göra det? Vi har inte riktigt bestämt oss än..

Vad mysigt att få dela!

Perfelt julklapp ju.

Jag kommer bar vara i veckan 12 kring jul.

Men kanske Tt vi berättar för familjen då!

Vilken vecka är du i?
  • mangon
    Kokos90 skrev 2020-11-20 21:40:50 följande:

Jag gick in i v 8 igår . Hoppas att vi hunnit göra ultraljudet till julafton det hade känts skönt att få se att där faktiskt är en bebis innan man berättar!

Ja man vill gärna veta att saker står rätt till först.

Jag har egentligen ingen aning om vilken vecka jag är i. Ammar fortfarande vår 10 månader o har ongen regelbunden mens. Men cb digital stod 2-3 på för 1 vecka sen så antar att jag borde vara i vecka 6 landle...oklart haha. Undra om man får göra ett tidigt vul för att kolla hur långt gången man är...
  • mangon
    Labella9 skrev 2020-10-26 12:12:11 följande:

Skriv privat meddelande till mig med namn (och alla andra som vill) så kan jag försöka mig på att skapa en privat hemlig grupp på fb. Vore mysigt att följas åt.

Men som sagt inte över 100 pers, för min erfarenhet är att det blir så trist stämning i dom grupperna med påhopp, momshamig osv man ska kunna våga fråga och göra inlägg

Finns fortfarande plats i fb gruppen. Är gärna med. Familjeliv strulat så mkt genom min mobil.

Skickar meddelande till dig.
  • mangon

Har startat en fb gruppen för oss med bf juli/augusti!

Den är dold och ingen annan kan se medlemma eller liknande i gruppen.

Skicka pm till mig med ert namn o efternamn ev liten beskrivning av profilbild så lägger jag till er!

• mangon
    Kiwi2018 skrev 2020-11-22 08:41:38 följande:

Har BF 27 Juli, är gärna med i FB gruppen om det fortfarande finns plats. Andra barnet för mig.

Har nyss startat upp en grupp.

Skicka meddelande till mig med ditt namn o efternamn så lägger jag till dig!
  • mangon
    HenneGrek skrev 2020-11-21 18:37:49 följande:

Använder ni någon gravidapp? Jag har använt mig av natural cycles och den säger att jag är i vecka 4+5. Sedan laddade jag hem Preggo och den appen säger 4+3. Då blev jag lite fundersam och laddade hem Preglife som säger att jag är i vecka 4+4. Hahaha. Vilken ska man följa? Har uppgett senaste mens 20 oktober i alla appar.

Använder Preglife. Gillar den!
  • mangon
    Tinkerthink skrev 2020-11-30 18:14:43 följande:

Hej allihopa! Jag hoppar också in i den här tråden nu. Jag är i vecka 8 och fick se ett litet hjärta slå i förra veckan. Vilken lättnad! Hade ett MA i början av året så har varit riktigt orolig. Nu har min oro dock tilltagit igen. Jag har de senaste dagarna haft slemmiga flytningar och idag var den lite gulfärgad (förlåt för äcklig info)... Jag är orolig för att det kanske kan komma från slemproppen och vara ett tecken på att något är fel?

Har också haft sånna flytningar senaste dagarna. Blev så chockad att det såg lite gult ut.

Minns inte det med mina 2 tidigare. Men förstått att det är normalt. Men visst nojar man..speciellt dessa tidiga veckor!
Svar på tråden BF Juli 2021