BF Juli 2021
Finns det ngn hemlig fb grupp för oss med bf i juli?
Faniljeliv är så segt på min telefon!
Fler här som har bf runt 21 juli?
Finns det ngn hemlig fb grupp för oss med bf i juli?
Faniljeliv är så segt på min telefon!
Fler här som har bf runt 21 juli?
Så roligt att börja berätta för närstående! Vi har berättat för några kompisar mennoniter familjen ännu, vi tänkte också göra det på julafton om vi lyckas hålla oss till dess :)
Hur tänker ni andra kring kub, ska ni göra det? Vi har inte riktigt bestämt oss än..
Jag gick in i v 8 igår . Hoppas att vi hunnit göra ultraljudet till julafton det hade känts skönt att få se att där faktiskt är en bebis innan man berättar!
Skriv privat meddelande till mig med namn (och alla andra som vill) så kan jag försöka mig på att skapa en privat hemlig grupp på fb. Vore mysigt att följas åt.
Men som sagt inte över 100 pers, för min erfarenhet är att det blir så trist stämning i dom grupperna med påhopp, momshamig osv man ska kunna våga fråga och göra inlägg
Har startat en fb gruppen för oss med bf juli/augusti!
Den är dold och ingen annan kan se medlemma eller liknande i gruppen.
Skicka pm till mig med ert namn o efternamn ev liten beskrivning av profilbild så lägger jag till er!
Har BF 27 Juli, är gärna med i FB gruppen om det fortfarande finns plats. Andra barnet för mig.
Använder ni någon gravidapp? Jag har använt mig av natural cycles och den säger att jag är i vecka 4+5. Sedan laddade jag hem Preggo och den appen säger 4+3. Då blev jag lite fundersam och laddade hem Preglife som säger att jag är i vecka 4+4. Hahaha. Vilken ska man följa? Har uppgett senaste mens 20 oktober i alla appar.
Hej allihopa! Jag hoppar också in i den här tråden nu. Jag är i vecka 8 och fick se ett litet hjärta slå i förra veckan. Vilken lättnad! Hade ett MA i början av året så har varit riktigt orolig. Nu har min oro dock tilltagit igen. Jag har de senaste dagarna haft slemmiga flytningar och idag var den lite gulfärgad (förlåt för äcklig info)... Jag är orolig för att det kanske kan komma från slemproppen och vara ett tecken på att något är fel?