• pinglon

BF Juli 2021

Hej på er! :) Har följt denna tråd några veckor nu men inte vågat skriva. Är i v 7+1 och har bf 9.7 enligt senaste mensen. Är 32 år och kommer från Finland. Hade ett tidigt missfall i september så är glad över att vi blev gravida så snabbt igen. Igår hade jag dock en blödning blev så orolig och trodde det var kört igen en gång. Slutade dock blöda men oron fanns kvar, hittade en ledig tid till en privat gynekolog nu på morgonen, allt såg bra ut. Tappen helt stängd och hjärtat slog fint på vår 1 cm lilla böna. Så skönt att få både se och höra hjärtat slå <3 Detta är mitt tredje barn (10 år och 5 år), men sambons första.

• pinglon
    Ciccilee skrev 2020-11-25 16:26:05 följande:

Någon som berättat för någon om graviditeten än? Jag har berättat för min mamma endast :) funderar på att kläcka nyheten på julafton för resten av familjen med syskon osv. Kommer vara i v. 12 då ungefär!

Jag har berättat för ganska många på mitt jobb, eftersom jag inte får göra allt på jobbet när jag är gravid. Och för att mina närmsta kollegor inte behöver fundera på varför jag är så långsam och vilar ofta (mår illa till och från) när jag annars är den med mest fart ;) min närmaste vän vet också. Familjen får veta kring jul, då är jag också i vecka 12-13.
  • pinglon

BF-lista

Juli

1:

2:

3: LyCKa55, tredje barnet

4:

5:

6:

7:

8:

9: Pinglon (3)