Inlägg från: Monsterdricka |Visa alla inlägg
  • Monsterdricka

BF Juli 2021

Hej! Jag hoppar in här också :) Plussade den 13 nov, bim-4. Har nyligen gått in i vecka 5. Har ett barn född sept 18. Detta är fjärde gången jag är gravid iår ??????? En ofostrig graviditet, ett tidigt missfall och ett utomkvedshavandeskap. Hoppas denna graviditet vill fortgå... Bf 26 juli :)

• Monsterdricka

Är också gärna med i fb gruppen om det finns plats, bf 26 juli :) Är inte så van vid familjeliv och tycker det är svårt att följa inläggen..

Vecka 5+3 idag. Tycker illamåendet ökar för varje dag... Inte så farligt som för vissa men såhär illa har jag inte mått i någon tidigare graviditet. Främst när jag är hungrig och känner för det mesta "urk" inför all sorts mat.

Har skrivit in mig på mvc, gjorde det för att gynmott hänvisade mig dit för läkarbesök o tidigt vul. Ska göra det på tisdag i vecka 6+0. Förra graviditeten var utomkvedes så därför ska de bekräfta att denna förhoppningsvis sitter rätt :)

Tråkigt att behöva avboka tid vid ev missfall, förhoppningsvis händer det inte nån av oss. Om det gör det är tips att avboka via 1177, jag har tyckt det varit jobbigt att ringa, kändes bättre att bara skriva rett kort meddelande.

• Monsterdricka

BF-lista

Juli

1:

2: drömmaromsmått (5)

3: LyCKa55, tredje barnet

4:

5:

6:

7:

8:

9: Pinglon (3)