BF Juli 2021
Hej!
Stannar gärna också här på FL.
Bf 2 juli. Lyckades äntligen bli gravid med hjälp av IVF , vår första bebis.
Hade VUL idag och fick höra hjärtat , grät sååå mycket!
Kan inte förstå att det är sant! ??
Hej!
Stannar gärna också här på FL.
Bf 2 juli. Lyckades äntligen bli gravid med hjälp av IVF , vår första bebis.
Hade VUL idag och fick höra hjärtat , grät sååå mycket!
Kan inte förstå att det är sant! ??
Ååå , stort grattis vad underbart!!! Hur länge har ni försökt? Var det er första ivf?
Hej
Jag fick precis en blödning och är jätte orolig för att det ska bli ett tidigt missfall.
Jag är i ca V 5.
Det är inte super mycket blod men inte lite heller.. ljus rött men jag har inte ont i livmodern eller magen.
Gör det alltid ont om man har missfall?
Funderar på att boka ett privat ultraljud precis innan julen sen, så känns det också bättre att berätta för närstående att jag är gravid på julen. Har ni berättat för många att ni är gravida? En fråga också, om någon ni inte berättat för, erbjuder er till exempel ett glas vin, vad har ni för undanflykter för att inte avslöja graviditeten då? Tips?
Hej allihop! Varit borta härifrån ett tag nu! Hur mår alla?? Jag mår fortsatt ganska bra , lätt illamående som kommit senaste veckan men inte som påverkar vardagen och det verkar inte som att det tilltar och blir värre heller (peppar peppar)!
Imorgon ska jag på inskrivningssamtal hos bm, hoppas att få tid för ultraljudet då så att man har något att se fram emot! Vill så gärna se bebisen, har lite svårt att fatta att där verkligen är en bevis!
Hej alla! De va väldigt lugnt här måste jag säga.. Har tittat in då o då men ingen som skriver..
Hur är det med er? Hur mår ni?
Själv är jag i princip av med coronan iaf. Hosar fortfarande o kan känna av andningen men jag har också misstänkt astma så det bidrar troligen.
Jag ska på ultraljud på måndag! Då ska man även ta blodprov för KUB o lite annat. Har inte kunnat gå innan o göra de så jag får svar på KUB några dagar senare. Men jag får göra det iaf.
Jag är i v.13 nu (12+3). Märker inte av de så mycket mer än att jag har mått sjukt illa o kräkts en del nu när jag varit sjuk. Vet dock inte om det är coviden eller graviditeten som varit största orsaken till de. Magen har växt lite o börjar väl synas även om man fortfarande troligtvis mest tänker att jag lagt på mig några kilon. Har ju inte träffat nån så ingen misstänker nåt som inte vet.
Lilla sonen har sagt flera ggr "Mamma du har en bebis i magen" så han tror verkligen de:) Blev så chockad när han sa så!
BF-lista
Juli
1:
2: drömmaromsmått (5) + MRSMK, första barnet <3
3: LyCKa55, tredje barnet
4:
5:
6:
7:
8:
9: Pinglon (3)
10: