• ejea

BF Juli 2021

Hej!

Gravid i vecka 5+2! Bf typ 15-16/7 antar jag.

Livrädd för att inte få behålla efter missfall och utomkveds tidigare i år. Hoppas verkligen denna gången, tredje gången gillt kanske..haha

• ejea

Det är mitt första barn också, men tredje graviditet. Fick som sagt missfall i våras och utomkveds i somras.

Mina symptom är ömma bröst, kissnödig och SJUKT rapig hahah...

• ejea

Alltså jag hade kunnat tänka mig att både vara kvar här och vara med i en fb grupp, men får inte svar av någon av de som man skulle skriva till angående gruppen på fb. Så jag antar att jag bara får vara kvar här, haha..

• ejea
    Bor utomlands skrev 2020-11-17 23:07:25 följande:

Hej

Jag fick precis en blödning och är jätte orolig för att det ska bli ett tidigt missfall.

Jag är i ca V 5.

Det är inte super mycket blod men inte lite heller.. ljus rött men jag har inte ont i livmodern eller magen.

Gör det alltid ont om man har missfall?

När jag fick missfall i våras började det med bruna flytningar som blev mörkare och sen blod, detta hände mellan fredag-söndag.

Sedan så fick jag negativt test på söndagen och fick ont i ryggen som strålade i benen på måndagen..

Antagligen är det olika för alla men jag hålla tummarna att det inte är ett missfall för dig.
Svar på tråden BF Juli 2021