Inlägg från: Femvillblisex |Visa alla inlägg
  • Femvillblisex

BF Juli 2021

Hej, hoppar in här oxå då jag plussade i onsdags 28/10..blir bf i juli om allt går bra :) nu är det bara den långa väntan tills första ul så man får se att det faktiskt finns något där inne hehe så svårt att ta in tycker jag
  • Femvillblisex

Halloj :)

Var på tidigt vul i onsdags och allt såg bra ut :) såg nåt litet litet som läkaren sa hon trodde var fostret och mätte den till 2mm haha mini mini. Kändes bra att se att det ändå var nåt där inne och allt såg bra ut så bara hoppas att det fortsätter. Jag är typ i vecka 6. Så nu är väntat till vecka 12 eller 13 tror jag man gör kub testet va? Är oxå gärna med i fb gruppen om jag får :)

• Femvillblisex

Halloj :)

Var på tidigt vul i onsdags och allt såg bra ut :) såg nåt litet litet som läkaren sa hon trodde var fostret och mätte den till 2mm haha mini mini. Kändes bra att se att det ändå var nåt där inne och allt såg bra ut så bara hoppas att det fortsätter. Jag är typ i vecka 6. Så nu är väntat till vecka 12 eller 13 tror jag man gör kub testet va? Är oxå gärna med i fb gruppen om jag får :)

Svar på tråden BF Juli 2021