• Labella9

BF Juli 2021

Tog ett test idag och det visade ett starkt plus :) Så glad! Detta blir nr bebis nr 2 :)

Vilka vill följas åt i en fb-grupp framöver? Jag tänker mig en ganska liten intim grupp så man lär känna varandra, max 50 personer :)

• Labella9
    felize skrev 2020-10-25 23:40:48 följande:

Jag vill gärna hänga med till FB !

Skriv privat meddelande till mig med namn (och alla andra som vill) så kan jag försöka mig på att skapa en privat hemlig grupp på fb. Vore mysigt att följas åt.

Men som sagt inte över 100 pers, för min erfarenhet är att det blir så trist stämning i dom grupperna med påhopp, momshamig osv man ska kunna våga fråga och göra inlägg
  • Labella9
    felize skrev 2020-10-26 15:14:17 följande:

I min grupp från 2016 sattes gränsen för 100 st , en del lämnar ju sen av olika anledningat och den gruppen har funkar så himla bra !!

Samma med vår grupp för dottern <3 100 från början och nu ca 75 st, så himla fin stämning och den är aktiv än idag. Man lär känna varandra på ett annat sätt

Var med i några på över 500 personer, blev ju väldigt opersonligt och jag blev chockad över hur folk svarade varandra :O
  • Labella9
    Melissi skrev 2020-10-27 09:23:05 följande:

Hoppar in här jag med. Bf i början av juli. 30 år, andra barnet

Grattis till plus
  • Labella9

Grattis till plus
  • Labella9

Skriv om till mig om du vill följas åt i en fb-grupp sen
  • Labella9
    Lillva04 skrev 2020-10-30 19:45:10 följande:

Plussade förra veckan. Detta blir mitt andra barn, går gärna med i en fb grupp om det finns en

BF 5/7

Grattis till plus!! Mitt andra också
  • Labella9
    Alexandra90 skrev 2020-11-01 20:16:32 följande:

Hej alla! Plussade rätt tidigt denna graviditet,(missfall feb) redan dag 9 efter ägglossning.

Jag har bf 9/7 enligt någon app.

Skulle gärna vara med i någon grupp på fb ????

Skriv PM till mig så lägger vi till dig i gruppen :)
  • Labella9
    Äit skrev 2020-11-07 07:42:48 följande:

BF 12/7 .....

Femte barnet. Barnen är 9,8 Och 6 år gamla. Sen har vi en son som dog i vecka 21.

Tre missfall mellan barn nr 3 och 4 också. Så att en graviditet går bra tar vi inte som en självklarhet. Men nu får vi hoppas att allt går bra denna gång <3

Är också gärna med i FB-grupp , hur gör jag för att gå med?

Grattis till dig och alla andra :) skriv ett meddelande till mig här på FL och skriv vad du heter på facebook så bjuder jag in dig i gruppen lättare att skriva inlägg och följas åt i en grupp på fb
  • Labella9
    Sjundehimlenfinns skrev 2020-11-10 11:27:27 följande:

Hej! Kul med denna tråd, hoppas också in då jag fick plus igår :) tror bf 21 juli.

Bor i Göteborg och har två killar född -15 - och -18.

Finns det planer på att skapa en fb-grupp? :)

Grattis till er graviditeter allihopa!!

Ja det finns en fb-grupp skriv pm
  • Labella9

Hej alla!

Inte varit inloggad på ett tag, men skriv om till mig här på FL om ni vill vara med i fb-gruppen

Har svarat några nu som skrev till mig för ett tag sedan

• Labella9
    mangon skrev 2020-11-21 22:34:31 följande:

Finns fortfarande plats i fb gruppen. Är gärna med. Familjeliv strulat så mkt genom min mobil.

Skickar meddelande till dig.

Svarat dig på om nu, förlåt för sent svar. Inte varit inloggad här på ett tag :-/
Svar på tråden BF Juli 2021