BF Juli 2021
Tog ett test idag och det visade ett starkt plus :) Så glad! Detta blir nr bebis nr 2 :)
Vilka vill följas åt i en fb-grupp framöver? Jag tänker mig en ganska liten intim grupp så man lär känna varandra, max 50 personer :)
Tog ett test idag och det visade ett starkt plus :) Så glad! Detta blir nr bebis nr 2 :)
Vilka vill följas åt i en fb-grupp framöver? Jag tänker mig en ganska liten intim grupp så man lär känna varandra, max 50 personer :)
Jag vill gärna hänga med till FB !
I min grupp från 2016 sattes gränsen för 100 st , en del lämnar ju sen av olika anledningat och den gruppen har funkar så himla bra !!
Hoppar in här jag med. Bf i början av juli. 30 år, andra barnet
Plussade förra veckan. Detta blir mitt andra barn, går gärna med i en fb grupp om det finns en
BF 5/7
Hej alla! Plussade rätt tidigt denna graviditet,(missfall feb) redan dag 9 efter ägglossning.
Jag har bf 9/7 enligt någon app.
Skulle gärna vara med i någon grupp på fb ????
BF 12/7 .....
Femte barnet. Barnen är 9,8 Och 6 år gamla. Sen har vi en son som dog i vecka 21.
Tre missfall mellan barn nr 3 och 4 också. Så att en graviditet går bra tar vi inte som en självklarhet. Men nu får vi hoppas att allt går bra denna gång <3
Är också gärna med i FB-grupp , hur gör jag för att gå med?
Hej! Kul med denna tråd, hoppas också in då jag fick plus igår :) tror bf 21 juli.
Bor i Göteborg och har två killar född -15 - och -18.
Finns det planer på att skapa en fb-grupp? :)
Grattis till er graviditeter allihopa!!
Hej alla!
Inte varit inloggad på ett tag, men skriv om till mig här på FL om ni vill vara med i fb-gruppen
Har svarat några nu som skrev till mig för ett tag sedan
Finns fortfarande plats i fb gruppen. Är gärna med. Familjeliv strulat så mkt genom min mobil.
Skickar meddelande till dig.