• felize

BF Juli 2021

Hej allihop!Grattis era + !! Jag fick ett idag , har inte riktigt förstått än men hade mina aningar de senaste dagarna. Tills vidare har jag bf 4/7 ? har en dotter på 4 år ( som faktiskt fyller år just idag så extra kul att få positiva nyheter ) , även en änglason som föddes i december 2019 i v22,han hade svåra kromosomsvvikelser, så just nu är jag väldigt lycklig & livrädd att behöva gå igenom allt en gång till ? men ska försöka vara positiv & glädjas åt denna chans igen, hade ett tidigt mf i juni/juli och läkaren bad oss vänta 2 mens innan vi försökte igen och så blev de så här ,helt underbart ????????

• felize
    Labella9 skrev 2020-10-25 19:37:26 följande:

Tog ett test idag och det visade ett starkt plus :) Så glad! Detta blir nr bebis nr 2 :)

Vilka vill följas åt i en fb-grupp framöver? Jag tänker mig en ganska liten intim grupp så man lär känna varandra, max 50 personer :)

Jag vill gärna hänga med till FB !
  • felize

I min grupp från 2016 sattes gränsen för 100 st , en del lämnar ju sen av olika anledningat och den gruppen har funkar så himla bra !!

• felize

Jag är hellre med i en grupp på fb än hänger här, tkr den här sidan är sådär att använda..

• felize
    Madame24 skrev 2020-11-18 17:46:52 följande:

Hej! Jag är konstant hungrig hela tiden och jag är endast i vecka 8. Jag har redan lyckats gå upp 4kg och börjar bli väldigt orolig. Detta är min första graviditet och har inget att jämföra med. Det känns som att dom flesta äter hyfsat normalt eller antingen går ner i vikt pga illamående. Hjälp?? Ska det verkligen vara så här? Är det nån mer som har upplevt detta att ni går upp i vikt så mycket så tidigt och hungrig varanan timme ?

Nu är jag gravid för 3e gången men de var likadant för mig den första gången , jag var konstant hungrig , vrålhungrig !fanns ingen hejd på mig, de mesta gick jag upp i början och slutade sen på +12kg när dottern föddes ,och ja käka konstant... och det är likadant nu oxå, hungrig 24/7.. har nog oxå gått upp några kg redan (7+3) för kosten är mycket slappare nu vissa dagar pga sjukt illamåendet samt att jag inte orkat röra mig på samma sätt om dagarna.. men det brukar släppa efter ett tag och viktuppgången blir långsammare , iaf för mig..alla är vi olika ! Käka när du e hungrig, gör så gott du kan, be bm om råd & stöd när du är hos henne om du är fortsatt orolig !
Svar på tråden BF Juli 2021