Baka flicka 2020
Följer denna tråd????
Följer denna tråd????
Närr var det nu igen som alla hade BIM?
Jag väntar otåligt på att den här veckan ska gå. Till helgen borde jag veta...
Jag har bim imorgon! :) men tänkte inte testa förrän till helgen ifall mensen skulle råka vara sen. Den har dock varit exakt på dagen de tidigare cyklarna sen jag fick tillbaka den från förra graviditeten.
Hoppas försiktigt på flicka! Var inte medvetet, men låg tre dagar innan ägglossning och blev gravid så om den tekniken funkade återstår att se! Är i v 18 och har RUL om en vecka, är så taggad på att se bebisen! Är så nyfiken att jag snart spricker. Hade jag tyckt det var lite mysigt med en flicka då vi har en pojke. Skoj med en av varje!
Blir ingen septemberbebis för mig :( BIM idag och ja, mensen dök upp punktligt och ovälkommen.
Jag som hade hoppats så... men men bara att bita ihop och satsa allt på en oktoberbebis nu.
Håller tummarna för er andra som väntar på plus!
Hej på er, vi har inte gjort några aktiva försök för bebis än men jag håller lite koll på äl och blir de så blir det. Men är ganska sugen på ett plus, hur som helst så sexade vi igår och idag fick jag positivt utslag på älstickan, har även haft dom klassiska älsymtomen, vi har två killar sen tidigare så visst vore de kul med en tjej. Vad tror ni om vi då sexat igår och får pos äl idag visst borde chanserna för plus vara ganska goda? Alltid blivit lätt gravid utan några direkta försök men man blir ju inte yngre med åren och dessutom har vi gått igenom sena missfall senaste året.
Alltså det varierar ju så mycket från person till person. Har du lätt för att bli gravid så kan det absolut räcka :) Vi hade sex typ varannan dag och sen 3-4 dagar i sträck runt äl och jag är inte övertygad om att det tagit sig. Är på bim -2 idag.
Vi har ju inte riktigt gått på shettles metod när det gäller sex 2-3 dagar innan äl då vi verkligen vill ha barn oavsett pojke eller flicka, så har satsat lite mer på PH värdet för att gynna flicka.
Jag har aldrig haft symtom innan plusset, så det behöver inte vara något att oroa sig för. Förstår dock om lan inte vill få upp hoppet för att sen bli besviken! Håller tummarna för dig/er!! Är det första barnet?