pandarinen skrev 2020-11-29 22:04:07 följande:
Lycka till nu! Jag håller tummarna! Jag läste i shettles bok som tog upp just dieten med kalcium å magnesium och undvika salt. Att den forskningen visa att man ska ha kört dieten i en månad innan man börjar.
Resultatet på de kvinnor och män som höll sig till dieten blev 80% chans till det kön på barnet som parer önskade. Dock var det rätt få kvinnor med i slutöndan som kunde hålla dieten helt ut.
Jag åt oxfile i veckan :/ och drack tee i morse. Det är svårt att hålla dieten helt. Och svårt att få maken att gå all in på dieten.
Ja, jag har också läst om den studien. Borde ju försöka vara duktigare på dieten. Men sen man vet ju inte om de går fort eller tar halvår till liksom så då blir de svårare att hålla en diet. Vi är inne på försök nr 3 nu. Maken får jag ju heller inte med haha, de kan jag glömma. Han kan avstå kaffe många timmar innan och så, men inte hela dagar. Mat äter han som han brukar. Te dricker jag men håller nere på kaffet.
Alltså jag har ju nog inte haft äl ännu, väntar på den fasta gubben. Har haft blinkande smiley 3 dagar nu. Men vi har ändå haft sex tis, tors-lör, uppehåll igår. Kör på idag så ser jag vad testet visar imorgon.
Tycker det är så svårt att veta när man ska dra gränsen, hur tänker du?