Baka flicka 2020
Hej! Hoppar gärna in här om jag får. Efter 2 pojkar skulle jag gärna vilja ha en flicka denna gången. Vi har just börjat försöka igen. :)
Hade ingen aning om att man kunde öka chanserna för nått av könen :)
Hej! Hoppar gärna in här om jag får. Efter 2 pojkar skulle jag gärna vilja ha en flicka denna gången. Vi har just börjat försöka igen. :)
Hade ingen aning om att man kunde öka chanserna för nått av könen :)
Va kul, vilka knep planerar ni att ta till? :)
Jag äter magnesium och tranbärskapslar. Men tror kalcium är lika viktigt att få i sig. Vet faktiskt inte skillnaden mellan havtorn och tranbär, jättesvårt ibland med vad som faktiskt är syra eller basbildande. Citron som är så sur tänker man ska försura kroppen, men den omvandlas i kroppen och blir basisk.
Ja och säg gärna till om du hittar nån annan intressant info =)
Nån mer som har äl snart, min är enligt appen beräknad till 22? :)
Jag kommer ha äl runt den 23e :)
Här visar ältesten en stegring, så skulle tro äl på tisdag. :)
Här visar ältesten en stegring, så skulle tro äl på tisdag. :)
Hur har det gått för er tjejer? Med sex, julmat och godis?
Jag tog två dagar då jag åt lite skinka å köttbumlar och godis å läsk i tre daga. Ätit veggo idag å ska fortsätta med det nu denna månad.
Vi hade sex 6, 5 och 3 dagar före ÄL. Hoppas inte det var för långt ifrån.
Svårt när testet visar ÄL ska man räkna att man har ÄL då eller att det är ytterligare 1-2 dygn kvar?
Nu får vi se. Senast trettondagsafton vet jag definitivt om det är en liten krabat i magen eller inte.
God Jul på er!
Äntligen positivt äl test idag!! har ju lite kortare lutealfas så Bim blir 10/1 enligt appen. När har ni andra bim nu igen? :)
Tror jag just plussat, svagt och rosa i verkligheten. Är på bim -2. Ska ta ett nytt i morgon med morgon urin.
Grattis!
Jadå detta ser positivt ut =D Grattis!!
Jättegrattis! Vad spännande! Hör av dig sen å berätta hur det går och vad det blev för en liten krabat!
Så roligt. Vad spännande! Får man fråga hur nära äl ni hade sex? Vad har du kört för metod i övrigt för att öka oddsen att det blir en flicka?
Ja, enligt cb test kan glada gubben alltså positivt ältest visas i 48 timmar.