Följas åt? Provera & letrozol
Ja de får vi verkligen hoppas att de gör. Vill bara börja om nu men får vänta ett par dagar haha! <3
Åh va trist!! Men de är ju bara att försöka igen!
Ja de får vi verkligen hoppas att de gör. Vill bara börja om nu men får vänta ett par dagar haha! <3
Åh va trist!! Men de är ju bara att försöka igen!
Hoppar in lite i tråden här. Har ätit min första kur med letrozol och ska på vul på måndag. Så nervös för att få ett negativt svar :(
Jag blir helt koko i huvudet. Var hos läkaren 2 ggr. En dag 13 o så va de ju dag 16, o äggblåsor var ju max 1 cm, o så ska jag börja med provera igen imorgon dag 20, men så läste jag på Google en del som får ägglossningen sent, typ dag 25/27. O då blir jag fundersam på om jag också får sent så de va därför de inte växt. Funderar på o ta älstickor bara för att se, Men de är väll bara att börja med provera imorgon haha...
Var på vul igår och hade ett ägg på 24 mm, fick ovitrelle igår eftermiddag. Idag framåt eftermiddagen så har jag börjat få ont i ena äggledaren så det är väl på G och lossna nu om det inte redan gjort :)
Körde du på med stickor? Jag förstår helt känslan av att bli helt koko, man googlar på allt och hoppas hela tiden att det man läser ska stämma in på en!!
Jag tog första tabletten på andra kuren letrozole idag, hoppas på att det blir ett fint och starkt ägg!!
Men wow!!! Så kul! Började du med proveran och testade ändå? Så häftigt när man ändå får en känsla och den stämmer som för dig med sen ägglossning! Hoppas det tar sig för er!!! <3
Ja jag hoppas verkligen också det, det känns som alla runt mig bara ploppar ut bebisar hela tiden så börjar bli lite otålig haha!
Hej, jag hoppar gärna in här :) Jag ska till läkaren imorgon och ta basvärden och sedan börja med letrozol.. Har förmodligen bara väldigt mild PCOS, ägglossar oftast men ganska oregelbundet i cykeln, så läkaren ville sätta mig på detta för att vi ska kunna ha bättre koll på tajming och så. Sedan ska jag kolla äggledarna på måndag också.
Har ni fått mycket biverkningar? Mitt AMH var över medel för min ålder, men känns bisarrt lågt när man jämför med er, herrejösses! Mitt var bara strax under 4.. Kommer kännas skönt att börja ta något som kanske kan hjälpa en men ärligt talat så känner jag mig inte så optimistisk just nu, haha.
Ja men det tycker jag verkligen du ska göra, så att det inte blir att ni missar ägglossningen liksom! Hur har det gått? Jag har varit lite frånvarande här inne!
Ja men precis, min syster berättade nyss att hon blev hoppsan-gravid, och är såklart glad för hennes skull men känns ändå så himla himla orättvist :(
Då är vi nästan på samma. Jag har avslutat min andra enkeldos och har vul inbokat den 17 :)
Ja håller tummarna. Sist hade jag ett stort fint ägg och fick ovitrelle samma dag. Så hoppas på det denna gång med! Alltid skönt med lite massage ;)