• Anonym (M)

Följas åt? Provera & letrozol

barnlängtan2021 skrev 2020-12-25 21:03:22 följande:

En vecka sedan jag tog ovitrelle nu och känner INGENTING. Förra gången hade jag ömma bröst fram till mensen. Ska man ta detta som ett positivt tecken? Jag är dock helt inställd på att mensen kommer i början av nästa år.

Har ingen erfarenhet på så sätt. Har bara tagit ovitrelle en gång. Men de låter ju spännande att de är helt olika från förra gången! När kan du tidigast ta ett test? Är väl 10 dagar efter sprutan om jag inte minns fel. Håller iaf tummarna :).
  • Anonym (M)
    barnlängtan2021 skrev 2020-12-26 07:52:34 följande:

Ja BIM beräknas på nyår men vi är bortresta till den 2 januari. Så har inte mensen kommit så ska jag testa den 3.

Åh ja men de är ju bra! Får du plus då så är det ju garanterat ett plus! Den långa olidliga väntan bara! Återkom om resultatet sen om du vill :)
  • Anonym (M)

Ätit min första kur letrozol och tagit ovitrelle.

Ni som tagit ovitrelle hur långt efter Äl fick ni mens? Är på äl +13 och inte fått någon mens ännu (ej gravid). Brukar få mens 11-12 dagar efter äl ?i vanliga fall?.

Tacksam för svar :)

• Anonym (M)
    barnlängtan2021 skrev 2021-01-05 12:38:31 följande:

Jag fick mens på ovitrelle + 18. Hände ju dock bara en gång, blev gravid på andra kuren.

Vad kul grattis till bebis!

Ja men då kanske de är normalt att mensen blir sen pga ovitrellen. Är på ovitrelle+15 så hoppas den kommer snart.
  • Anonym (M)
    barnlängtan2021 skrev 2021-01-05 16:39:48 följande:

Det gör den nog om du inte är gravid som sagt :)

Känner mig inte gravid och tog för säkerhetsskull ett CB digitalt imorse som var neg. Vill bara ha mensen nu så vi kan köra igång med omgång 2 :).
  • Anonym (M)
    Pcostjejen skrev 2021-01-15 11:15:48 följande:

Var säker på att min mens skulle komma idag, har haft lite mensvärk i natt. Så tog ett test bara för att de alltid frågar om det när man ringer till kliniken. Och det står gravid? Är i sån chock!!!!!

Men åh grattis <3 vad härligt att höra!
Svar på tråden Följas åt? Provera & letrozol