Inlägg från: Litorina |Visa alla inlägg
  • Litorina

Sambon förstör min sömn!

Håller med övriga. Han behöver gå till läkaren.

• Litorina
    bananmilkshake skrev 2020-10-15 22:22:50 följande:

Herregud, har vi samma sambo? Min snarkar också och rycker så sängen skakar. Jag är otroligt lättväckt och vaknar av minsta lilla. Har öronproppar varje natt men som du säger så hörs det ju rakt igenom och dessutom får jag sån fruktansvärd värk i öronen av dom efter några timmar att jag måste ta ur dom, eller tar ur dom i sömnen och sen förstås vaknar av snarkningarna. 

Vi har ett gästrum mittemot sovrummet men det försvinner ju lätt några timmars sömn på att byta sovplats, tända en lampa, behöva bädda lite snabbt och sen försöka somna om. Vi har inga barn än men jag fasar för tanken på att vi då typ aldrig mer kommer kunna sova ihop för jag måste ligga i ett annat rum. 

Silikonproppar är snällare mot öronen. I alla fall för mig. De ska inte tryckas in i hörselgången. Men din sambo behöver så klart också söka vård.

Jag tjatade i många år på min sambo att gå till läkaren. Han kom iväg först efter att en övernattande gäst sa åt honom. Sen fick han tonsillerna bortopererade och det blev mycket bättre.
Svar på tråden Sambon förstör min sömn!