Inlägg från: Anonym (troll) |Visa alla inlägg
  • Anonym (troll)

Hur få bort hans sexlust?

Du är väl antagligen ett troll.

Men om du inte är det så är det väl bättre att DU tar någonting för att få sexlust istället? Eller så får du väl ställa upp då och då även om du inte känner för det, förhållande handlar om att ge och ta.

• Anonym (troll)
    Anonym (Mizzy883) skrev 2020-10-11 15:54:30 följande:
    Varför skall jag ställa upp på något som jag inte vill? Hör du själv hur dumt det låter? Det verkar nog vara du som är trollet här. 

Man skall aldrig tvinga sig att göra något man inte vill. Har du aldrig hört eller läst det?
    Man kan ju inte annat än skratta åt dig. "Man ska aldrig tvinga sig att göra något man inte vill" Men samtidigt så vill du lägga något i din mans mat för att han ska bli av med sin sexlust.

Men som sagt så är du förmodligen ett troll.
  • Anonym (troll)

Okej om du nu inte är ett troll så ska jag försöka hjälpa dig så gott jag kanGlad

Det du behöver göra för att få bort hans sexlust är väldigt simpelt.
    Det första du bör göra är att lägga något i hans mat som du nu ville göra och droga honom så han är helt utslagen. Sedan betalar du en doktor/plastikkirurg/veterinär eller bara nån snubbe från gatan (vem bryr sig liksom?) att göra en kastrering på honom medans han är utslagen.

Sen vaknar han upp och era problem är lösta. Hoppas det var till hjälp! Lycka till!Glad

Svar på tråden Hur få bort hans sexlust?