Styvmorsan vill att jag flyttar men vart ska jag flytta?
Bortskämd
Bortskämd
Ojdå då stämde det då med tanke på reaktionen. Du verkar allmänt otacksam för vad du fått i livet, inte konstigt folk reagerar
Huset måste ju va jävligt dumt planerat för så många personer med tanke på att ts har ett helt våningsplan och påstår att hon inte har speciellt stort. Det hade varit bättre att sälja och flytta till ett med bättre planering.
Jag fattar inte varför man väljer flytta in hos någon, det är till att bädda för konflikter.
Det är ju inte konstigt att hon gnäller nu, de har ju ytterligare en unge som ska ha plats. Får de inte plats så får de sälja och flytta till något bättre planerat.
Ts ska inte flytta för fruns ungars skull, hon ska flytta för hennes pappas unges skull.
Barnet har en pappa med som i så fall inte heller skulle föröka sig, han kunde steriliserat sig redan innan ts blev till så hade problemet aldrig uppstått.
Ts är vuxen och har gått ut gymnasiet, det är tid att börja se sig om efter bostad. Och nej, man måste inte bo i Stockholm utan det går bra att flytta och fortsätta utbildningen på annan ort.
Ts är vuxen det är dags att börja kolla efter nåt eget.