Tonårsbarn/vuxna barn
Jag flyttade också in till min mans hus där hans tonårsbarn bor varannan vecka. Jag var först inte speciellt intresserad av att flytta in till någon som har tonårsbarn eftersom mina barn är utflugna sedan länge. Men han insisterade och jag gav med mig till slut. Han köpte huset tillsammans med barnens mamma, men hade bott där i 6 år ensam innan han träffade mig och hade präglat det helt på sitt sätt så inga som helst spår ifrån exet. Exet stör mig aldrig. Det som stör mig är att jag flyttade in i en redan färdig familj och kände mig som en gäst där barnen behandlade mig som en sådan. Det tog många år innan jag kände mig som att jag också bor här. Dock är han ensam ägare till huset och barnen säger alltid att det är "deras" hus så de kan komma och gå hur de vill även om det inte passar mig alltid. Det stör mig, eftersom jag inte känner att mina barn och familj kan komma och bo över när de vill. Det känns inte bra alls. Så jag ångrar att jag flyttade in i någon annans hus där det finns andra barn.