• Äit

BIM November 2020

Startar en ny tråd för oss som väntar på BIM i November Glad

• Svar på tråden BIM November 2020
  • Cawr

Hej. Hoppas in här också, hade inte tänkt vara aktiv på forum detta försök men nu är jag så uppspelt att jag måste skriva av mig. Bim 19/11, så är runt - 6 nu. Jag kände ett hugg i livmodern i förrgår och har sedan dess haft en ytterligare temperaturstegring och gott och blandat med symptom, för det mesta milda, men molvärk i livmodern, öm på högra sidan av magen i höjd med livmodern, och seg i magen/svullen. Testade imorse, var negativt, men är ju egentligen för tidigt. Har förstått att det kan vara gott tecken med ytterligare ökningen i temperatur och jag känner mig verkligen gravid. Men, kan ju vara skengravid. Så längtar tills om några dagar när man kan testa igen...

Har någon av er erfarenhet av baby plans tidiga graviditetstest?

• MomK

BIM +2 fortfarande ingen mens. Ingen direkt menssmärta. Mådde illa igår morse innan jag åt. Vågar inte testa. Väntar på mensen. Tänker att har mensen inte kommit på BIM +5 får jag testa ändå.

• pyjamasparty22
    MomK skrev 2020-11-14 11:42:54 följande:

BIM +2 fortfarande ingen mens. Ingen direkt menssmärta. Mådde illa igår morse innan jag åt. Vågar inte testa. Väntar på mensen. Tänker att har mensen inte kommit på BIM +5 får jag testa ändå.

Åh vad spännande ! Hållar timmarna <3
  • villhaflerbarn

Första gången jag använder den här appen. Ingen temperatur höjning, och ingen ägglossning har skett. Nu börjar jag få ägglossningsvärk och flygningarna tunna/vattniga och lite lite trådiga. Hoppas äl kommer. Känns som de kommer bli strul denna månad med ägglossningen.. suck..
  • Onewayticket

Nu har jag äntligen haft min ägglossning. Enligt testen iaf. Ska ligga igen idag och håller tummarna. Förra cykeln kom mensen tre veckor sent och jag lyckades inte hitta äl. Så jag är lycklig bara om cykeln är normal men blir extra lycklig om vi skulle lyckas få ett plus. :)

• fellej

Hoppas det är okej att man hoppar in här! Har bim 24/11. Är det någon som fortfarande väntar i denna tråd?

Lite små symptom som ömma bröst, stickningar i livmodern och täppt näsa men känns väldigt tidigt att känna något än ????

• mandarincurd

Jag är ny i tråden. Brukar ha mens väldigt punktligt, den 12e varje månad. Förra månaden hade jag däremot den 15e. Vet inte om jag vågar ta ett test ännu, men samtidigt är det första gången vi försökt och det kan ju ta väldigt lång tid.

Om jag går från det datumet jag brukar ha mens så är jag alltså BIM+5 nu. Annars BIM+2. Typ inga symptom utom liknande mensvärk som går över väldigt snabbt. Lite molvärk ibland och hade lite ömma bröst imorse.

• Maramba
    fellej skrev 2020-11-17 14:36:41 följande:

Hoppas det är okej att man hoppar in här! Har bim 24/11. Är det någon som fortfarande väntar i denna tråd?

Lite små symptom som ömma bröst, stickningar i livmodern och täppt näsa men känns väldigt tidigt att känna något än ????

Jag har bim ca 23 så vi ligger ganska lika. Jag har knappt några känningar alls än så länge. Har ni försökt länge?
  • MomK

Fick mens igår kväll, 5 dagar sen. Vet inte vad jag ska känna men jag hoppas att det finns ett högre syfte att jag väntar på det barn som faktiskt ska bli mitt barn. Annars orkar jag inte blir för ledsen. Jag hoppas över till december gruppen och fortsätter kämpa och hoppas. Även om sorgen är stor. När ska det bli min tur. Vi tog ju upp försöken igen nu efter vi gift oss innan dess försökte vi i dryga året innan jag inte orkade mer och valde att satsa på mig själv inför bröllopet. Hoppas inte det blir så igen. För då orkar jag inte detta.

Svar på tråden BIM November 2020