Liten kuk
Har en ny ung kk. Hyfsat snygg, bra längd, trevlig osv. Problemet är att han har så liten kuk! Känns knappt. Testat vilka ställningar som känns mest, men hinner knappt börja förrän han kommit. Vad sjutton gör man??!?
Har en ny ung kk. Hyfsat snygg, bra längd, trevlig osv. Problemet är att han har så liten kuk! Känns knappt. Testat vilka ställningar som känns mest, men hinner knappt börja förrän han kommit. Vad sjutton gör man??!?
Det är män som lägger stort fokus på kuken. Kvinnor lägger mer fokus på kroppslängden än kuklängden.
Det är ju TS ett bevis på... Han är lång och snygg. Det kompenserar för liten kuk. Själv är man kort och medel men stor kuk. Men jag får sällan använda den så det kvittar ju
Jo, kuken är viktig, men jag tycker i alla fall att det läggs för mycket fokus på den och att den ska vara stor. Man kan vara en bra älskare även om man inte har så stor.
Jo, så kan det vara. Tycker i alla fall att det är sån hets om kukens storlek. Det är ju inte den man är ihop med, om man säger så.
Skämtar du? Kroppslängden är oviktig, det är inte den som knullar mig :) Kukstorleken är viktigare, då menar jag inte att det behöver vara en jättekuk men normalstor iaf. Jag är kvinna, min man är kortare än mig
DetDet väger aldrig upp penetrering och att bli påsatt ordentligt av en kuk. Det är något män med små kukar intalar sig själva.