Inlägg från: Anonym (Vill ha en kåt man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vill ha en kåt man)

Liten kuk

Min mans kuk är nog ganska liten, men jag har aldrig träffat någon annan man som vet hur han ska använda det han har. Hans teknik och kunnande och att han genuint fokuserar på att det ska vara skönt för mig väger upp för allt annat.

Han kan ge mig vaginal orgasm, han hittar min g-punkt och kan stimulera den med enbart kuken om han vill. Men ofta väljer han förstås att låta mig komma flera gånger med kombinerad klitoris och g-punkt stimulering. Gud vad kåt jag är på denna man!

• Anonym (Vill ha en kåt man)
    Anonym (Byt) skrev 2020-10-07 19:20:27 följande:
    Och hur liten är den?
    Jag har aldrig mätt, men den känns mindre än tex mitt ex som hade ett ganska stort och grovt ollon. Det är ju svårt att säga vad som är litet eller normalt, men för mig känns den lite smalare och lite kortare än genomsnittet jämfört med de killar jag har haft tidigare. Jag får knipa om ganska ordentligt för att känna mycket. Men det kanske bara är för att jag är stor, vem vet? Jag har inga problem att suga den ända ned till roten tex. Men å andra sidan verkar jag vara ganska bra på det även med lite längre och grövre kukar, så det kanske inte är ett bra mått.
Svar på tråden Liten kuk