Inlägg från: Anonym (Pelle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pelle)

Liten kuk

Litenmenhård skrev 2020-10-06 12:42:26 följande:

Jo, kuken är viktig, men jag tycker i alla fall att det läggs för mycket fokus på den och att den ska vara stor. Man kan vara en bra älskare även om man inte har så stor.

Det är män som lägger stort fokus på kuken. Kvinnor lägger mer fokus på kroppslängden än kuklängden.

Det är ju TS ett bevis på... Han är lång och snygg. Det kompenserar för liten kuk. Själv är man kort och medel men stor kuk. Men jag får sällan använda den så det kvittar ju
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Byt) skrev 2020-10-06 13:06:06 följande:

Skämtar du? Kroppslängden är oviktig, det är inte den som knullar mig :) Kukstorleken är viktigare, då menar jag inte att det behöver vara en jättekuk men normalstor iaf. Jag är kvinna, min man är kortare än mig

Sant att det inte är den som knullar. Men kuklängden syns inte. Kroppslängden syns direkt. Så kvinnor hinner oftast bli kära i killen innan längden på kuken syns och då spelar det ingen roll.
  • Anonym (Pelle)
    Anders 386 skrev 2020-10-06 15:44:02 följande:

Det där med kukstorleken är ett ständigt debattämne. Anledningen till att det aldrig dör ut är att kvinnor har så olika åsikt om det. För många kvinnor är det inte skönare med en större kuk, dom njuter lika mycket av en normal eller lite mindre. 

Men jag förstår väl inte riktigt varför en kvinna som föredrar en stor kuk har en man med liten kuk som KK??? Låter lite ologiskt?

För att han är lång och snygg. Läs TS första inlägg.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Byt) skrev 2020-10-06 16:17:36 följande:

Så funkar det inte. Man kollar givetvis om man är kompatibel sexuellt innan det blir seriöst. Kuken spelar roll, kroppslängd gör det inte.

Alla gör inte det. Endel vill gifta sig före sex.
Svar på tråden Liten kuk