Liten kuk
Byter kk.
Byter kk.
Testa att göra andra saker än att fokusera på att det inte känns när han tar dig. Man kan göra annat än penetration. Man kan suga och runka och ha det skönt på annat sätt.
Testa att göra andra saker än att fokusera på att det inte känns när han tar dig. Man kan göra annat än penetration. Man kan suga och runka och ha det skönt på annat sätt.
Jag har i alla fall hört att kvinnor oftast inte får orgasm genom penetration utan av stimulans med fingrar och tunga.
Det är män som lägger stort fokus på kuken. Kvinnor lägger mer fokus på kroppslängden än kuklängden.
Det är ju TS ett bevis på... Han är lång och snygg. Det kompenserar för liten kuk. Själv är man kort och medel men stor kuk. Men jag får sällan använda den så det kvittar ju
Jo, kuken är viktig, men jag tycker i alla fall att det läggs för mycket fokus på den och att den ska vara stor. Man kan vara en bra älskare även om man inte har så stor.
Jo, så kan det vara. Tycker i alla fall att det är sån hets om kukens storlek. Det är ju inte den man är ihop med, om man säger så.
Sant att det inte är den som knullar. Men kuklängden syns inte. Kroppslängden syns direkt. Så kvinnor hinner oftast bli kära i killen innan längden på kuken syns och då spelar det ingen roll.
Oklart om det största problemet är hans kuk eller att han kommer för fort?
Testa en sleeve - mer stimulans för dig och mindre för honom, så han blir mer uthållig. Eller föreslå en dildo?
Människor som du är hjärntvättade av kroppsfixerad reklam och porr
En sleeve är inte detsamma som en dildo...
Alla gör inte det. Endel vill gifta sig före sex.
Min mans kuk är nog ganska liten, men jag har aldrig träffat någon annan man som vet hur han ska använda det han har. Hans teknik och kunnande och att han genuint fokuserar på att det ska vara skönt för mig väger upp för allt annat.
Han kan ge mig vaginal orgasm, han hittar min g-punkt och kan stimulera den med enbart kuken om han vill. Men ofta väljer han förstås att låta mig komma flera gånger med kombinerad klitoris och g-punkt stimulering. Gud vad kåt jag är på denna man!