Ha sex med en annan än sin partner en gång?
Skulle du vilja ha sex med någon annan än din partner bara för att testa något nytt? Vi pratar inte otrohet utan bara möjlighet att testa ha sex med någon annan person än din partner.
Skulle du vilja ha sex med någon annan än din partner bara för att testa något nytt? Vi pratar inte otrohet utan bara möjlighet att testa ha sex med någon annan person än din partner.
Nej, är så nöjd och trygg med min man - vill vara med någon annan igen!
Jag vet inte färför några kan inte förstår detta. Att man är nöjd med sin partner och vill prova någon annan ????
Ja! Vi är inte monogama varelser.
Man. närmare 50.
Svarar ja även fast jag inte är säker. Nöjd och lycklig i min relation.
Min enda saknad är oralsex, min tjej är inte så förtjust i att ge.
Om det fanns ett öppet och bra sätt att lösa detta skulle jag kanske vilja. en glad positiv tjej som älskar att suga och attraherad av mig. testa i alla fall en gång till i livet.
Det är nog inte möjligt och kommer inte hända men i teorin.
Ja för tusan!
Vi tror inte på helt monogama förhållande ett helt liv.
Variation och lite nya upplevelser är otroligt härligt!
Synd dock att det är en känslig fråga allmänt och det är svårt att prata om med andra. Det gör ju att man mer eller mindre sitter fast och inte hittar den där "extra" sexpartnern.
Berätta för honom vad du tänker. Han kanske förstår det, särskilt i sängen????
Ja, vore spännande, helst med min sambos vetskap och närvaro. Hon har inte varit pigg på att testa irl. Däremot verkar hon uppskatta när jag fantiserar om det i hennes öra, att vi har ett annat par med oss i sängen.
Ja, inte för att jag är missnöjd med min partner på något vis utan bara för att få prova hur en annan fitta känns.
Drömmen vore några kvinnor som står på knä och att få gå från den ena till den andra och känna hur lika/olika de känns.
Har passerat 50 och bara provat min partner.
Ja, klart jag vill. Finns så många fina män. Även om min man är en riktigt hunk och bra i sängen så vill man ju tyvärr testa annat. Men de två ringarna på fingret sätter stopp och konsekvenserna är för digra.