• Anonym (Frågvis)

Ha sex med en annan än sin partner en gång?

Skulle du vilja ha sex med någon annan än din partner bara för att testa något nytt? Vi pratar inte otrohet utan bara möjlighet att testa ha sex med någon annan person än din partner.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ha sex med en annan än sin partner en gång?
  • Anonym (69"-man)

Svarade ja fast det är ett nja. Jag jag har haft trekanter tidigare men innan jag träffade min partner. Nu skulle vi vilja testa det tillsammans när rätt person dyker upp.

För övrigt fyller min partner mina sexuella förväntnoch behov så jag skulle inte vilja ha sex med någon på tu man hand.

• Anonym (Kvinna)

Rösta ?Ja? Men ser efteråt att jag fick ?Nej? som svar. Märkligt...

• Anonym (Kvinnan)

Ja! Vore så kul. Tror inte på fullständigt monogamiska förhållanden..

• Anonym (JA!)

JA!!! Fast sen vet vi ju att det slutar oftast inte med bara ett litet knull.

Men ja så underbart spännande. Vet inte riktigt varför jag längtar efter en annan man kuk så mycket. Är ju egentligen nöjd med det jag har.

• Rayan1212
    Anonym (69"-man) skrev 2020-10-01 08:19:27 följande:

Svarade ja fast det är ett nja. Jag jag har haft trekanter tidigare men innan jag träffade min partner. Nu skulle vi vilja testa det tillsammans när rätt person dyker upp.

För övrigt fyller min partner mina sexuella förväntnoch behov så jag skulle inte vilja ha sex med någon på tu man hand.

Härligt att du tänker på din partner först
  • Rayan1212
    Anonym (JA!) skrev 2020-10-01 08:36:56 följande:

JA!!! Fast sen vet vi ju att det slutar oftast inte med bara ett litet knull.

Men ja så underbart spännande. Vet inte riktigt varför jag längtar efter en annan man kuk så mycket. Är ju egentligen nöjd med det jag har.

Berätta för honom vad du tänker. Han kanske förstår det, särskilt i sängen????
  • Anonym (EnglishBob)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2020-10-01 08:26:02 följande:

Ja! Vore så kul. Tror inte på fullständigt monogamiska förhållanden..

Inte jag heller. Har en tråd om det. Men vi som vill ligga med andra är dåliga människor. Djur, enligt vissa.
  • Anonym (EnglishBob)
    Anonym (JA!) skrev 2020-10-01 08:36:56 följande:

Men ja så underbart spännande. Vet inte riktigt varför jag längtar efter en annan man kuk så mycket. 

Det vet jag. Du skrev det själv. Spännande.
  • Anonym (Gift kvinna.)

Givetvis! Ser ingen som helst anledning till att man skulle tacka nej.

• Anonym (Ella)

Nej, är så nöjd och trygg med min man - vill vara med någon annan igen!

Svar på tråden Ha sex med en annan än sin partner en gång?