Ha sex med en annan än sin partner en gång?
Skulle du vilja ha sex med någon annan än din partner bara för att testa något nytt? Vi pratar inte otrohet utan bara möjlighet att testa ha sex med någon annan person än din partner.
Skulle du vilja ha sex med någon annan än din partner bara för att testa något nytt? Vi pratar inte otrohet utan bara möjlighet att testa ha sex med någon annan person än din partner.
Svarade ja fast det är ett nja. Jag jag har haft trekanter tidigare men innan jag träffade min partner. Nu skulle vi vilja testa det tillsammans när rätt person dyker upp.
För övrigt fyller min partner mina sexuella förväntnoch behov så jag skulle inte vilja ha sex med någon på tu man hand.
Rösta ?Ja? Men ser efteråt att jag fick ?Nej? som svar. Märkligt...
Ja! Vore så kul. Tror inte på fullständigt monogamiska förhållanden..
JA!!! Fast sen vet vi ju att det slutar oftast inte med bara ett litet knull.
Men ja så underbart spännande. Vet inte riktigt varför jag längtar efter en annan man kuk så mycket. Är ju egentligen nöjd med det jag har.
Svarade ja fast det är ett nja. Jag jag har haft trekanter tidigare men innan jag träffade min partner. Nu skulle vi vilja testa det tillsammans när rätt person dyker upp.
För övrigt fyller min partner mina sexuella förväntnoch behov så jag skulle inte vilja ha sex med någon på tu man hand.
JA!!! Fast sen vet vi ju att det slutar oftast inte med bara ett litet knull.
Men ja så underbart spännande. Vet inte riktigt varför jag längtar efter en annan man kuk så mycket. Är ju egentligen nöjd med det jag har.
Ja! Vore så kul. Tror inte på fullständigt monogamiska förhållanden..
Men ja så underbart spännande. Vet inte riktigt varför jag längtar efter en annan man kuk så mycket.
Givetvis! Ser ingen som helst anledning till att man skulle tacka nej.
Nej, är så nöjd och trygg med min man - vill vara med någon annan igen!