• light

BF juni 2021

eeerica skrev 2020-10-23 15:19:47 följande:

Borde vara i vecka 5 nu, jag bär på ett ivf, som blev insatt från frysen, det var en 5dagars blasto, och dom gör enligt kallelsen ul i vecka 8, se bilden

Okej :) spännande!!
  • light
    FJulias skrev 2020-10-24 12:33:13 följande:

Det blev ingen bebis för mig denna gång. Trodde min helvetesväntan var över men tyvärr inte.

Önskar er alla ett stort lycka till och all kärlek och hälsa och lämnar tråden i nederlag.

Love, F

Åh nej :( KRAM!!!!
  • light
    Enkeli skrev 2020-10-24 11:45:59 följande:

Kört tror ni?

Jag är en testnarkoman. Mitt råd är att vänta minst 48h emellan för att se tydlig skillnad.
  • light
    Enkeli skrev 2020-10-24 11:45:30 följande:

Har ni andra fått ökning på det digitala direkt.. mitt test från idag är den ovan och längre ner från igår

Såhär såg mina ut när jag testade, jag har väntat ett tag emellan och inte testat varje dag. Blir bara orolig annars.. men den 2 och 3e testade jag och som du ser är det ingen tydlig skillnad där.

• light
    Enkeli skrev 2020-10-24 14:05:09 följande:

Vad hade du för fas ÄL +? den 2/10 och 3/10

Orkar inte räkna men jag hade äl 12/9 och plussade första gången svagt 21/9 :)
  • light
    grossess skrev 2020-10-26 09:05:08 följande:

Blev missfall för mig, men trots oplanerat plus denna gång så blir nästa försök planerat ;)

Beklagar! Kram!!
  • light
    Therese356 skrev 2020-10-26 14:39:33 följande:

Beklagar!!! Hur långt gången var du? Är själv rädd för att få missfall ..???? .osäker dock på vilken vecka jag är i. 6? 7? 8?!!

Vet du när du hade mens senast? Eller är den oregelbunden?
  • light
    Anonym (U) skrev 2020-10-29 21:28:37 följande:

Vad har ni alla för symtom nu? Skriv gärna vilken vecka ni också är i:) jag är i 8+5 och illamående tycks minska...vilket känns oroväckande?

Jag är 8+5 idag. Symtom är JÄTTEömma bröst, känns som 2 bowlingklot.. måste sova med bh. Trött hela tiden, blir akut hungrig i tid och otid, finnar (först fick jag massor i pannan men nu har de försvunnit och istället har jag fått på kinderna), förstärkt luktsinne. Har varit jättedeprimerad och haft humörsvängningar som växlat mellan arg och ledsen men igår och idag har jag känt mig bättre.
  • light
    Therese356 skrev 2020-10-30 19:37:03 följande:

Mina symtom just nu är: extrem muntorrhet (någon annan som har det? Aldrig upplevt innan på detta viset så bidrar till att jag dricker en massa......hjälper bara kort stund). Ömma bröst emellanåt. Ingen jätte aptit som innan. Sötsaker är inte jätte gott. Lite illamående vid tandborstning. Har också svårt för dofter. Väldigt trött.

Nej du är inte ensam om deppigheten! Har läst om det och det verkar va normalt.. jag har varit totalt nere och tvivlat på allt. Förhållandet, att skaffa ett till barn, livet över lag, bara blah... Plötsligt vill jag ingenting och räknar hur många dagar jag har på mig att ångra mig istället för hur många dagar det är till missfallsrisken sjunker :/

Jag är också torr i munnen och törstig hela tiden typ. Har börjat ha med mig vattenflaska överallt
  • light

Har ni tips för att få fart på magen eller? Haha jag är så förstoppad och uppsvälld. Tycker jag dricker mycket vatten och äter mycket fibrer men det hjälper inte. Blir tokig. Har köpt massa kiwi nu, ska testa att överäta det.

Har för övrigt skrivit in mig nu, ska på första samlar på onsdag. Fick en blödning dagen efter jag ringd mvc såklart så är lite nervös men tänkte även ringa min läkare imorgon och be att få komma på en koll innan onsdag...

Svar på tråden BF juni 2021