• Enkeli

BF juni 2021

eeerica skrev 2020-10-21 06:18:20 följande:

Hej på er :) och grattis till plussen!

Bjuder in mig här i tråden. Har en dotter på snart 5 år och något litet som växer i magen. Båda två är ivf-barn. Går allt som det ska blir det ett sent junibarn, så ja det är nytt och jag hoppas det stannar kvar

Kul eeerica du är också här! Nu kommer jag också in hit. Jag har också precis plussat- kommer från IVF tråden. Vi har en fyraåring på naturlig väg och nu en IVF baby på väg i juni. (Om allt går som det ska) följs gärna åt!
  • Enkeli
    eeerica skrev 2020-10-22 10:03:03 följande:

Jag såg det <3 jättekul!! Häng med in på fb också...denna sidan är ju lite seg...

Har ni en fb grupp? Hur hittar man den? Är den hemlig för övriga?
  • Enkeli
    light skrev 2020-10-23 13:42:55 följande:

Nu har jag varit på ännu en kontroll. Hjärtat slår och crl mätte 8+0 veckor :) Fick en tid om 3 veckor igen om jag ville titta en extra gång men hon tyckte jag kunde skriva in mig på mvc nu. Har ni skrivit in er? När bör man göra det? Jag vill typ vänta lite till..

Vad härligt! Då är misfallsrisken betydligt mindre :) njut!
  • Enkeli

Väntar på att bli insläppt på Fb. Tog ett test igen nyss ÄL +14 (men IVF barn) vad säger ni, är testet tillräcklig tydligt?
  • Enkeli

Hoppas av kroppen- allt tyder på att min graviditet inte fortskrider vanligt. Lycka till alla ni!

• Enkeli
    Enkeli skrev 2020-10-24 09:27:35 följande:

Hoppas av kroppen- allt tyder på att min graviditet inte fortskrider vanligt. Lycka till alla ni!

Ska stå ?hoppar av gruppen?
  • Enkeli

Har ni andra fått ökning på det digitala direkt.. mitt test från idag är den ovan och längre ner från igår

• Enkeli
    light skrev 2020-10-24 13:09:13 följande:

Såhär såg mina ut när jag testade, jag har väntat ett tag emellan och inte testat varje dag. Blir bara orolig annars.. men den 2 och 3e testade jag och som du ser är det ingen tydlig skillnad där.

Vad hade du för fas ÄL +? den 2/10 och 3/10
Svar på tråden BF juni 2021