• FJulias

BF juni 2021

Hej allihopa och grattis till era plus!

Efter nästan tre(!!) år så har jag äntligen fått ett efterlängtat plus på stickan, har tagit tre tester och beställt två till hehe... kan inte fatta det nämligen. Jag har en sjuårig dotter sedan ett tidigare förhållande men är nu gravid med min stora kärlek sedan skolåren, som jag hittade tillbaka till för några år sedan.

Så himla kul att kunna följas åt här och ha andra förväntansfulla människor att dela glädje och oro med.

Hoppas att det är okej att jag bjuder in mig själv!????

• FJulias
    Therese356 skrev 2020-10-18 13:36:21 följande:

Du är välkommen!! Och grattis till plus! Har du några symtom? Har också beställt hem test (digitalt denna gången ????)

Tack! Och förlåt för alla frågetecken, det skulle bli ett hjärta haha! Och grattis till dig också!!

Jag hade inga symtom alls, tills idag. Har mått illa såfort det går en stund mellan måltiderna och det sticker lite i ljumskar och bröst - dock ytterst lite. Reser jag mig snabbt så snurrar det i huvudet! Nu välkomnar jag dock alla symtom så att det känns mer på riktigt, vill hellre må lite dåligt än att inte känna något alls faktiskt!
  • FJulias
    light skrev 2020-10-19 18:10:32 följande:

Hej! Grattis!! Vi har också försökt ett tag, sedan feb 2019 så inte lika länge som dig men känns ju som en evighet. Vi har en son som är 8 år, vad kul att det är nån mer som har ?stort? barn som ska bli syskon :) blir kul att följas!

Detsamma! Ok, I see. Så glad för er, att ni lyckats nu! Ja, så spännande för dem att få bli storasyskon och en sådan dröm för oss föräldrar att få ge barnen det finaste man kan få - en vän för livet. Det ska verkligen bli kul att följas!
  • FJulias

Det blev ingen bebis för mig denna gång. Trodde min helvetesväntan var över men tyvärr inte.

Önskar er alla ett stort lycka till och all kärlek och hälsa och lämnar tråden i nederlag.

Love, F

Svar på tråden BF juni 2021