• Brynhild

BF juni 2021

Jag fick plus för en vecka sedan svagt och väldigt tidigt på bim-6.

Brröknad till 6 Juni, har förfrågat om tidigt vul då jag haft 2 utomkveds förut.

Fick även mf förra månaden ooch det tog sig direkt efter. Så vi hoppas det stannar och går som det ska nu.

• Brynhild
    Flickan20 skrev 2020-09-30 07:43:02 följande:

Hej!

Jag följer gärna tråden här. Vi fick missfall förra månaden då jag var i V5. Nu är det cirka en vecka innan beräknad första mens efter missfall och jag har börjat må illa, hungrig konstant och har även fått molvärk. Är jag gravid igen tro? Eller inbillar jag mig bara?

Någon som varit i samma sits?

Hade också missall i augusti. Blev gravid direkt. Nu vecka 4+3. Ha tid för vul om 2 veckor
  • Brynhild

Hej på er, jag har verkligen mått konstigt i dagarna. Uppsvälld började jag bli för 3 dagar sen. I 2 dagar har jag varit yr, och huvudvärk och haft hjärtklappning.

Men inget illamående. Hur mår ni? Jag är i vecka 4+6 idag..

• Brynhild
    Anonym (B) skrev 2020-10-04 23:49:27 följande:

Uppsvälld har jag också varit men det har lagt sig nu senaste 2 dagarna typ. Jag har däremot humörsvängningar eller ja snarare konstant dåligt humör. Känner mig så arg och vill bara va ifred. Och trött... Igår svettades jag sjukt mycket på natten, vaknade genomblöt efter att ha sovit 2 timmar. läste att det är vanligt och beror på hormoner. Jag är 5+0 idag.

Jag är också otroligt trött, vill ingenting just nu. Drar lite på höger sida i magen och eftersom jag haft 2 utomkveds förut, så jag göra vul om 1 vecka. Nervöst. Har 4 friska barn så tacksam för det är jag men avskyr denna oro i kroppen innan man vet att allt går som det ska. Jag är på 5+1 idag
  • Brynhild
    Anonym (B) skrev 2020-10-05 16:46:16 följande:

Nee det blev årets 3e missfall ;( Såg lite blod imorse och nu på em började det blöda klarrött, och mycket.

Önskar er alla lycka till <3

Nä usch vad tråkigt, men man kan ju dock blöda ändå utan att det är mf. Men du känner väl din kropp kram
  • Brynhild

Hej alla. Jag har inte velat gå med i fb grupp då jag vill hålla det hemligt ett tag till. Men kommer gärna med senare.

Var på inskrivning idag, tog sköldkörtelprov osv, en mysig barnmorska fick jag. Måndag har jag vul, är riktigt nervös ???? hur mår alla?

• Brynhild

Hej nu har jag gjort vul i måndags.. Det visade då vecka 6+2.. Beräknad 4 Juni. Imorgon får jag in i vecka 7+0,(8)..är mer hungrig varvat med svagt illamående..

Svar på tråden BF juni 2021