Inlägg från: Anonym (EN) |Visa alla inlägg
  • Anonym (EN)

Hur många orgasmer får du när du knullar?

Anonym (Hmm) skrev 2020-09-29 19:37:05 följande:

Jaså? Eller intalar du dig bara det? Att det kan vara så olika i sådana fall, jag får mest ont av penetration, ingen njutning där direkt.

Ehh nej, självklart intalar jag inte mig själv. Hade aldrig velat ha ett sexliv utan penetrering- det hade varit helt meningslöst
  • Anonym (EN)
    Anonym (Jossan) skrev 2020-09-29 20:24:29 följande:

Alla tjejer fejkar orgasmer eller så är det män som skriver o låtsas vara kvinnor. Tjejer njuter inte av penetration utan att stimulera klitoris. Spelar ingen roll va ni säger tyvärr

Stackars dig om du är kvinna och Intalar dig det. Jag är 100% kvinna. Njuter oerhört av penetrering och sex - jag behöver lite extra klitorisstimulans men skulle aldrig vilja vara utan penetrering - det är ett måste i mitt sexliv.
  • Anonym (EN)
    Anonym (Hmm) skrev 2020-09-29 20:28:43 följande:

Jag håller med dig här. Känns som om det alltid är någon anonym som ska in och skriva att kvinnor visst njuter av penetration och aldrig skulle vilja vara utan det i sitt sexliv. Tror det måste vara en man bakom den signaturen

Är det så svårt att inse att vi olika? Jag är kvinna och skulle aldrig vilja ha ett sexliv utan penetrering- jag behöver klitorisstimulans men skulle aldrig vilja vara utan penetrering
  • Anonym (EN)
    Anonym (Hmm) skrev 2020-09-29 20:39:57 följande:

Låter konstigt, har du fler nerver i slidan än vad som är normalt då?

Det är jättemånga kvinnor som njuter av penetrering- det är inte direkt något ovanligt. Många behöver extra stimulans men det innebär ju inte att man inte njuter av penetrering. Du är mer unik om du inte har någon känsel i slidan.
  • Anonym (EN)
    Anonym (Hmm) skrev 2020-09-29 20:50:22 följande:

Tjejer har nog fejkat i alla tider.

Och kvinnor har njutit i alla tider. Bara för att du inte gillar sex betyder inte att resten av mänskligheten ogillar och inte njuter av sex
  • Anonym (EN)
    Anonym (Fisken) skrev 2020-09-29 21:08:47 följande:

Jag är 100 % kvinna och jag njuter av penetration. Så pass att det ofta händer att jag tar bort killens hand om han vill smeka under penetration för jag njuter mer utan smek då. Sen vill jag såklart inte ha bara penetration varje gång, jag vill ha smek, oralsex (både ge och få) och penetration. Sex utan penetration känns tomt och jag blir inte alls tillfredsställd på samma sätt. När jag blir kåt så suger det i fittan efter att få känna kuken i mej. 

Jag undrar om ni två är väldigt unga kanske? För när jag var yngre fick jag aldrig orgasm och sex var inte alls lika skönt som det är nu när jag är 40+

Håller med dig till 100%, sex utan penetration känns totalt fel, något fattas. Behöver det i mitt sexliv för att bli tillfredsställd. Är också 40+
  • Anonym (EN)
    Anonym (Kallis) skrev 2020-09-29 21:24:36 följande:

Håller med om att stöta mot tappen gör stört ont. Men har tjejkompisar som kommer av det så det är nog väldigt olika. Själv är jag aldrig kåt vid sex så kanske är det därför jag hatar det och tycker det gör ont..

Varför har du sex utan att vara kåt?
  • Anonym (EN)
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-09-29 21:16:52 följande:

Vi verkar inte ha samma erfarenhet av ett njutningsfullt sexliv. Visst kan både män och kvinnor fejka men varför liksom? Jag gillar mer ärlighet, är det inte bra det jag gör så vill jag hellre att hon säger så jag kan tillfredsställa som hon gillar och det vet mina x om, jag lovar

Håller med. Bara idiotiskt att fejka, berätta och visa vad som är skönt istället - då får man skönt sex
  • Anonym (EN)
    Anonym (-) skrev 2020-09-30 23:28:37 följande:

Kvinna: ingen men jag fejkar som majoriteten av alla kvinnor jag känner.

Konstig bekantskapskrets du har. Jag är kvinna, fejkar aldrig och ingen jag känner gör. Totalt idiotiskt att fejka.
  • Anonym (EN)
    Anonym (Jossan) skrev 2020-10-01 12:14:45 följande:

Fejkar såklart. De gör alla kvinnor men vägrar erkänna.... man kan knipa där nere o låtsas så man kommer. Alla killar går på det varje gång :D vet att män skriver här o låtsas vara kvinnor som kommer. Går inte ens på det längre... o tjejer som säger att ni kommer... högst 1 gång på 30 min med intensiv klitorisstimulans... ni som säger att ni kommer flera gånger o vaginalt är riktiga skitsnackare. Ni vill bara skryta o låtsas att det är så. Herregud va pinsamma ni är

Det är snarare dig det är synd om som aldrig har lyckats få orgasm eller ha skönt sex. Majoriteten kvinnor får orgasm på ett eller annat sätt under sex även om inte så många får det enbart av penetrering. Jag är då kvinna, har varit det i 40+ år och har fått orgasm under sex de senaste 25 åren. Det är så tragiskt att det finns kvinnor som ens har den inställningen som du har, vad du/ni missar. Jag kan komma många många ggr i rad om jag vill, 30 minuter för att få en orgasm? Kan få orgasm på typ 30 sekunder om jag vill. Hoppas att du någon gång slappnar av och får ett skönt sexliv. Fejka är inte bra någon gång någonsin.
  • Anonym (EN)
    Anonym (Jossan) skrev 2020-10-01 13:20:07 följande:

40 + usch!! ????????????????????

Hahaha! Hur gammal är du själv? 14?
  • Anonym (EN)
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-10-01 13:22:39 följande:

Tråkig inställning du har om ålder, hoppas du inte har den om dig själv... Någonsin...

Hon växer nog upp hon också. Man kan ju alltid hoppas :)
  • Anonym (EN)
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-10-01 13:32:31 följande:

Jo växer upp lär h*n ju göra och hoppas bitterheten eller vad det nu är går över.

Förhoppningsvis:) vi andra kvinnor kan njuta av våra orgasmer
  • Anonym (EN)
    Anonym (Kvinnor kan!) skrev 2020-10-01 14:13:35 följande:

Har alltid kunnat komma genom penetrationssex, men har lärt mig njuta ännu mer med ökande ålder (nu 51). Blir bara ledsen av påståenden som "inga kvinnor kan komma genom enbart penetration". Det går alldeles utmärkt för mig, och de väninnor jag pratar öppet och ärligt om sex med. När andra kvinnor påstår att det inte går att komma genom penetrationssex hoppas jag att de får bra orgasmer på andra sätt, även tillsammans med sin partner. Och träning ger färdighet. Att vara bitter och avsäga sig ansvaret för sin sexuella njutning kommer inte att hjälpa någon kvinna att njuta bättre.

Med dessa ord sagda arbetar jag för att stänga orgasmglappet :)

I snitt gissar jag att jag kommer jag tre gånger varje gång jag har sex med min man. Han kommer sällan mer än en gång.

Kuken och fittan spelade boll. Fittan vann med 3-1.

Håller med, man har ett eget ansvar. Man går öva och sextio att ha det skönt, roligt och prestigelöst under tiden.

Jag är 45 nu och sex blir bara bättre och bättre - och då har jag alltid gillat och njutit av sex. Kommer tyvärr inte av enbart penetrering men vem vet, någon gång kanske. Får helt fantastiska orgasmer av penetrering i kombo med klitorisstimulans - ofta flera i rad - så jag är nöjd ändå.
  • Anonym (EN)
    Anonym (Jossan) skrev 2020-12-19 20:09:49 följande:

Vadå synd om er som inte kommer vid sex?? Dom flesta kommer inte av enbart vaginal penetration... för mig är det så att stimulerar jag klitoris när jag har sex så känner jag inget. All känsel på klitoris domnar bort. Just därför kan jag inte få orgasm vid sex. Kan bara komma via klitoris om inget är i mig

Fast sex är ju inte enbart under penetreringen, funkar inte det kan man ju smeka innan eller efter tex
Svar på tråden Hur många orgasmer får du när du knullar?