Inlägg från: Anonym (Tuppis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tuppis)

Hur många orgasmer får du när du knullar?

Anonym (Jossan) skrev 2020-09-29 20:24:29 följande:

Alla tjejer fejkar orgasmer eller så är det män som skriver o låtsas vara kvinnor. Tjejer njuter inte av penetration utan att stimulera klitoris. Spelar ingen roll va ni säger tyvärr

Alla är väl olika och nu är jag ju man men det är min erfarenhet också. Dock så kan man typ gnida blygdbenet och ovansidan av k**en mot klitoris på ett svårförklarat sätt för att få henne att komma. Kanske så vissa gör och tror att man inte behöver smeka med fingrar för att få henne att komma?
  • Anonym (Tuppis)

Tänker också på en tjej jag var tillsammans med i tonåren. Hon kunde komma bara av att smeka hennes bröst och det har jag svårt för att tro att det var fejkorgasmer, var ju på den tiden fejk knappt var uppfunnet

• Anonym (Tuppis)
    Anonym (Hmm) skrev 2020-09-29 20:50:22 följande:

Tjejer har nog fejkat i alla tider.

Tror du... Ja möjligt för hon hyrde moviebox och hade egna vhs så kanske den vägen hon lärde sig
  • Anonym (Tuppis)
    Anonym (Hmm) skrev 2020-09-29 21:02:07 följande:

Varför måste man lära sig att fejka? Har folk kunnat knulla i alla tider utan porrfilm så har tjejer kunnat fejka i alla tider.

Vi verkar inte ha samma erfarenhet av ett njutningsfullt sexliv. Visst kan både män och kvinnor fejka men varför liksom? Jag gillar mer ärlighet, är det inte bra det jag gör så vill jag hellre att hon säger så jag kan tillfredsställa som hon gillar och det vet mina x om, jag lovar
  • Anonym (Tuppis)
    Marshmallowgirl skrev 2020-09-30 17:26:45 följande:

Finns ju faktiskt kvinnor som inte kan få orgasm vad man än gör. Och det finns stunder då den som brukar få orgasm inte alls klarar av att få en pga olika omständigheter. Och då väljer kanske somliga att fejka (något jag aldrig gjort dock) kanske för att partnern inte ska känna sig som en dålig älskare (eftersom många tror att det alltid har att göra med vad och hur man gör), eller så fejkar man kanske för att man inte vill verka tråkig och sämre än andra.

Jag har råkat på ett flertal män som envist hävdar att de kan ge multibla orgasmer tex. Och visst kan man prova. Men det envisa tjatet och den totala ignoransen inför kvinnans kännedom om sin egna kropp gör att hon kan känna sig mindre värd om hon inte klarar det. Och om en man då envisas med att försöka ge en orgasm trots att man känner att det är omöjligt, ja då väljer man kanske att fejka för att få ett slut på det hela... innan man får skavsår i muffen.

Så samtidigt som jag inte förstår att man fejkar, kan jag faktiskt ha förståelse för att somliga gör det ibland. 

Jo jag förstår också om/när det är som du beskriver men ändå så fel och inte hållbart i längden att "ljuga" . Jag känner som man att jag vill göra det så skönt för henne som jag kan på hennes villkor så hon längtar till nästa gång. Kan man inte leva med hur ens partner fungerar utan vill att hon ska vara på ett visst sätt eller för den delen, hon vara som hon tror att han vill att hon ska vara så kommer det aldrig att funka i det långa loppet heller. Svår mening det där men hoppas ni förstår hur jag menar och tänker, var er själva och var inte som ni tror att någon annan vill att ni ska vara.
  • Anonym (Tuppis)
    Anonym (Jossan) skrev 2020-10-01 13:20:07 följande:

40 + usch!! ????????????????????

Tråkig inställning du har om ålder, hoppas du inte har den om dig själv... Någonsin...
  • Anonym (Tuppis)
    Anonym (EN) skrev 2020-10-01 13:27:34 följande:

Hon växer nog upp hon också. Man kan ju alltid hoppas :)

Jo växer upp lär h*n ju göra och hoppas bitterheten eller vad det nu är går över.
  • Anonym (Tuppis)
    Anonym (EN) skrev 2020-10-01 13:41:57 följande:

Förhoppningsvis:) vi andra kvinnor kan njuta av våra orgasmer

Så underbart och underbarare att vänta på varandra och komma samtidigt
  • Anonym (Tuppis)
    Anonym (EN) skrev 2020-10-01 15:47:10 följande:

Håller med, man har ett eget ansvar. Man går öva och sextio att ha det skönt, roligt och prestigelöst under tiden.

Jag är 45 nu och sex blir bara bättre och bättre - och då har jag alltid gillat och njutit av sex. Kommer tyvärr inte av enbart penetrering men vem vet, någon gång kanske. Får helt fantastiska orgasmer av penetrering i kombo med klitorisstimulans - ofta flera i rad - så jag är nöjd ändå.

Anonym (Tjej45) skrev 2020-10-01 16:12:23 följande:

Kan bara hålla med, sex blir bättre med åldern. Synd bara att de flesta män i samma ålder verkar ha fastnat i dagdrömmar om yngre oerfarna kvinnor (som ändå inte verkar njuta av sex).

Men så härliga kvinnor ni är, blir riktigt glad över att ni njuter av vad livet har att ge och precis någon som er drömmer jag om att träffa snart. Men samtidigt tycker jag inte det är synd att män i vår ålder drömmer om yngre för då blir det bara fler till oss som dyrkar kvinnor i vår egen ålder.

Kramar till er från mig!
Svar på tråden Hur många orgasmer får du när du knullar?