Inlägg från: Anonym (Hold my beer) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hold my beer)

Fuska på teoriprov

An3sh skrev 2020-09-25 22:07:33 följande:

Ta det lugnt det vara bara en fundering, personligen tror jag ej det handlar om att någon har skvallrat då jag vet back story, undrar bara vad ni tror hur dom blivit påkomna

Ärligt talat så kvittar det, jag är glad att de blev påkomna. En person som inte klarar av sina egna prov ska så klart inte ha körkort, det är alldeles för många som redan får det som inte är redo egentligen. Total trafikfara.
  • Anonym (Hold my beer)
    momjanet skrev 2020-09-26 12:01:10 följande:

Namnteckningen...
    Enäggtvillingars respektive namnteckningar lär inte vara identiska utan ganska lätt att avslöja ett försök till fusk den vägen.

Duktig. Nu har du lärt dem hur man ska slippa bli upptäckta nästa gång. Samhällsansvar tyckte jag du sa....?
  • Anonym (Hold my beer)
    momjanet skrev 2020-09-26 13:04:43 följande:
    Knappast.

Har du försökt kopiera en namnteckning någon gång?
    Gör det bara på kul så får du se hur lätt det är...
    FYI, ja det har jag. Framgångsrikt dessutom efter inte alltför många försök.
  • Anonym (Hold my beer)
    momjanet skrev 2020-09-26 22:53:11 följande:
    Jaså det har du, "framgångsrikt".
    Du har alltså gjort dig skyldig till urkundsförfalskning och du idisslar om samhällsansvar i en teoretisk diskussion.
    Jösses.
    Nej, det var din tolkning. Fast man dömer ju andra efter sig själv så det säger en del om din egen moral. Framgångsrikt menas att det var en otroligt bra kopia, inte att jag använt den till något. Du har en väldigt märklig tankevärld måste jag säga.
  • Anonym (Hold my beer)
    momjanet skrev 2020-09-27 12:19:32 följande:
    Snyggt försök till provokation.
    Du lyckas inte på något sätt.
    Jag är inte tillräckligt intresserad av dina reaktioner för att försöka provocera dig. Däremot kan du hålla dina förutfattade meningar för dig själv.
Svar på tråden Fuska på teoriprov