• Anonym (Ja)

Han slår henne och säljer knark och visas här illegalt

Anmäl till socialen igen.

Ring polisen, är han är illigalt så kommer dom föra honom till migrationsverket.

• Anonym (Ja)
    Anonym (Ulla) skrev 2020-09-21 10:50:59 följande:

Så jag ska ringa till socialen igen? Första gången det anmäldes så gjordes det inte av mig utan av en granne trodde hon själv min bekant alltså.

Räcker det att säga det jag vet till polisen undrar jag.

Jag vet bara att han vistas mycket hos henne på hennes adress utan att såklart vara skriven där. Han är ute bara när han ligger med andra kvinnor och säljer knark.

Kan polisen ta med en sökhund undrar jag det vore ju det ultimataste för det förvaras knark där även om inte för stunden så märker ju en knarkhund det menar jag.

Han är nog svår att få tag i känner jag direkt eftersom han är ute mycket....

När och om polisen kan ta med en knarkhund så borde ju en mer verksam process påbörjas eller vad tror ni

Jag vill bara rädda barnet och henne

Tvivlar starkt på att dom lägger så mycket resurser på det utifrån bara dina ord. Men är han illigal så kommer de hämta honom. Vet du dock säkert att han är illigal?
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Ulla) skrev 2020-09-21 11:54:25 följande:

Att

han

är

Här

Illegalt

Vet

Jag

Med

Säkerhet

Fast hur vet du det? Känns konstigt att han inte har sökt uppehållstillstånd på 6 år. Han har ju en dotter som är svensk medborgare. Han ju söka som anhörig till henne. Barns rätt till sina föräldrar väger stort i Sverige.

Men är han illigal så kommer polisen plocka in honom om du ringer.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (.) skrev 2020-09-21 12:21:49 följande:

Barns rätt till sina föräldrar skiter Migrationsverket blanka fan i.

Han har väl antagligen fått utvisning men skitit i att lämna landet, då vistas han här illegalt.

Nä det skiter i migrationsverket I. Att skaffa en partner som är svensk medborgare eller barn är enklaste sättet att få stanna i Sverige.
Svar på tråden Han slår henne och säljer knark och visas här illegalt