Nätdejting... Hjälp!
Alltså - så himla lätt är det inte att träffa bra killar via nätdejting!
Visst får man en del matchningar respektive meddelanden, men jag tror att det är en del killar som skickar extremt många meddelanden eller swipar höger på alla. De är sedan inte intresserade av någon konversation eller att ses egentligen. Ofta är de som kontaktar en också i fel ålder, bor 50 mil bort och delar inga av mina intressen...
Så ta det med en viss distans och var beredd på att få massa meddelanden från killar utan bild eller presentation som dessutom missat lågstadiets svenskaundervisning. Var beredd på att många bara slutar skriva, visar sig vara gifta, bara vill ligga, osv. Sedan finns det en hel del trevliga karlar också, men det är ju inte så säkert att man klickar med dem för det. Så ställ in dig på att gå på en hel del promenader och dricka en hel del kaffe...
Bry dig inte om att folk kommer att känna igen dig! Alla singlar (nästan i alla fall) finns på Tinder, och jag har sett massor med folk jag känner där. Jag kommenterar så klart inte det, utan swipar bara vänster. Så länge man inte skriver något jättekonstigt har man inget att skämmas för.