Inlägg från: Anonym (Maria) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Maria)

Livrädd för tv-reklamen!

Anonym (Gråt?) skrev 2020-09-20 18:19:29 följande:
    Anonym (A) skrev 2020-09-20 14:51:51 följande:
    Sök på barnförsäkring trygg hansa på YouTube. Det finns tre versioner, två längre och en kortare. I ingen av versionerna gråter bebisen dock, den bara gnyr lite. Så jag förstår inte varför TS tycker att den gråter/skriker.

Tack Då var det rätt filmer jag sett men trodde det var fel pga inget "spädbarn som skriker" Skrattande

Fel citering?

- Hördes inte skriket? (undrar)

• Anonym (Maria)
    Cavill skrev 2020-12-30 21:17:22 följande:
    För att det är dumt?
    Dumt är det inte. Och tycker man detta så behöver man inte svara heller, gör ju bara att vi blir arga.

- Jag har inte sett den efter nyår, har nån annan här sett den efter nyår, och på vilken kanal då? Finns det inte en annan Trygg Hansa-reklam som går också, och vilken då i så fall?
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Maria) skrev 2021-01-05 20:21:29 följande:
    Dumt är det inte. Och tycker man detta så behöver man inte svara heller, gör ju bara att vi blir arga.

- Jag har inte sett den efter nyår, har nån annan här sett den efter nyår, och på vilken kanal då? Finns det inte en annan Trygg Hansa-reklam som går också, och vilken då i så fall?

- Visst finns det en annan som går? - nu så börjar snart ett program om spädbarn på sjuans kanal...

(glömdes strecket)
    / Maria

• Anonym (Maria)
    Anonym (A) skrev 2021-01-05 21:10:48 följande:
    Vilka ?vi??
    Förlåt, JAG, menar jag.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (A) skrev 2021-01-05 21:10:48 följande:
    Vilka ?vi??
    - Hoppas att du är nöjd )
    /Maria
  • Anonym (Maria)
    Annita skrev 2021-01-05 23:21:38 följande:
    Vad är det som gör att du inte vill se ett program om spädbarn? 
    Tänker på reklamen då... /Maria 
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Maria) skrev 2021-02-25 21:35:49 följande:
    Tänker på reklamen då... /Maria 
    Såg ngn som skrevs att närbilder på nyfödda barn är inte trevliga. Och jag håller med där...
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Maria) skrev 2020-09-19 17:00:26 följande:
    Litar på MIG.......inte på dig...
    - Varför fan ogillar alla mina inlägg ? Ok trådstart, men inte alla mina jävla inlägg!
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Maria) skrev 2020-09-19 17:00:26 följande:
    Litar på MIG.......inte på dig...
    - Varför fan ogillar alla mina inlägg ? Ok trådstart, men inte alla mina jävla inlägg!
  • Anonym (Maria)

Ops 2 ggrs

• Anonym (Maria)
    Anonym (A) skrev 2021-02-26 11:37:46 följande:
    Behöver du verkligen fråga det? Vi är många som har skrivit i tråden vad vi tycker att du gör fel. Du verkar ha en osund relation till din son. Du för över din egen fobi för spädbarn på honom och tror att han drömmer exakt samma drömmar som du. Du tror att han är rädd för spädbarnsskrik pga att han opererades som spädbarn. Hur skulle han kunna komma ihåg den operationen? Du uttrycker dig hela tiden i termer av "vi". "Vi är rädda för...", "Vi drömmer om..." osv, när det är är tydligt att det är DU som har de här rädslorna och drömmarna. Rädslorna verkar du åtminstone delvis ha fört över på din son, vilket ju inte alls är bra. Vad han drömmer om har du ingen aning om. Du verkar inte se din son som en egen individ med egna tankar och känslor. Ganska obehagligt.
    Jag vet då han berättar för mig men nu så har jag inte sett denna reklam på länge. Tack alla som har hjälpts mig. /Maria
  • Anonym (Maria)
    Anonym (sök hjälp) skrev 2021-02-27 14:54:39 följande:

Men vänta lite här.... skriker ditt barn när han ser okända barn?!
    Ojoj dags att ta tag i det för ditt barns skull, det låter helt galet?

Inte längre, det har gått över nu.
Svar på tråden Livrädd för tv-reklamen!