Inlägg från: Anonym (Maria) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Maria)

Livrädd för tv-reklamen!

Anonym (A) skrev 2020-09-19 17:56:44 följande:
    Ok, det var ju inte särskilt många klagomål. Tror inte att de kommer att ta bort filmen för att ni inte gillar den.

Jag tycker inte bebisen ser kladdig ut, jag tycker den ser ren ut.

Varför har du censurerat ordet "bebisen"? Tycker du att själva ordet är obehagligt också?
    Jag överdriver, jag vet, men sån är jag. Och jag tror knappast att de tar bort filmen. Inte på ett tag i alla fall. Usch!!
  • Anonym (Maria)
    Anonym (A) skrev 2020-09-19 17:58:36 följande:
    Via Facebook som några redan ju har gjort?
    Det är inte till dem som de har skrivit. Bara egna åsikter på deras egna sida och jag hittar inte knappen "Skicka meddelande" på deras sida. Därför undrar jag detta. Ingen mailadress heller. vilket konstigt företag.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (A) skrev 2020-09-19 18:38:02 följande:
    Du kan ringa deras kundservice. Eller kommentera något av inläggen på deras Facebooksida.
    Okej. Tackar! <3
  • Anonym (Maria)
    Anonym (A) skrev 2020-09-19 18:38:02 följande:
    Du kan ringa deras kundservice. Eller kommentera något av inläggen på deras Facebooksida.
    Okej då skall bli!
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Enkelt) skrev 2020-09-19 18:47:38 följande:

Det finns ju en enkel lösning på detta: sluta visa reklam för ditt barn. Jag är av åsikten att barn i minsta möjliga mån ska utsättas för reklam, så det gör honom nog bara gott.

I övrigt: vilka åtgärder har du tagit åt problemet att din 5-åring skriker när han ser andra barn som han inte känner? Eller menar du att det problemet helt härstammar från att han sett en reklam med en nyfödd bebis?

Tack.
    Tror att detta beror på reklamen.
  • Anonym (Maria)

Ni som har sett den: Har ni tänkt på vilka kanaler som den oftast går på? Tänkte undvika att se på just dom kanalerna. Vet redan att den i alla fall går på 3:ans kanal.

• Anonym (Maria)
    Annita skrev 2020-09-19 19:03:36 följande:
    www.facebook.com/TryggHansa

Här hittar du flera olika sätt att kontakta dem!
    Tack!! Uppskattas.
  • Anonym (Maria)
    Annita skrev 2020-09-19 19:03:36 följande:
    www.facebook.com/TryggHansa

Här hittar du flera olika sätt att kontakta dem!
    Kom upp en enkät om streamingtjänster först när jag klickade på länken - var ju passande.
  • Anonym (Maria)

Såg skitreklamen nyss igen, på TV4 denna gången. Ljudet var avstängt. Min son såg den inte, han var på sitt rum och lekte med nånting då. Bytte kanal ögonaböj, nu har jag på ettan i stället och låter det vara så här.

• Anonym (Maria)
    Anonym (:() skrev 2020-09-20 20:56:35 följande:

Jösses. Sök hjälp. Dina vanföreställningar drabbar ju ditt barn rätt hårt. KBT som någon ovan nämnde

Tack. Tror att det är KBT faktiskt... Kognitiva beteendeterapin... för att reagera så här starkt på en tv-reklam är inte normalt så som dom flesta har skrivit i tråden här hitills....
Svar på tråden Livrädd för tv-reklamen!