Inlägg från: Anonym (me) |Visa alla inlägg
  • Anonym (me)

Ni som är på Tinder

Anonym (Pelle) skrev 2020-09-20 20:02:04 följande:

Alldeles för mycket. De flesta kvinnor är feta och har 3-4 barn. Totalt ointressant. Men man hoppas ju att det ska finnas någon fin kvinna att swipa höger på. Men ikke... waste of time.

Jag gick för skojs skull in och kollade på kvinnorna (ur en mans perspektiv). Och shit vad mycket fler snygga tjejer det finns (tog ålder 40-55) jämfört med män. 

Nu är jag inte lagd åt att gilla tjejer (tyvärr) men jag tror jag kan bedöma hur fräscha de är ändå. 

Tjejerna var snygga i håret, smala, vältränade, eller snyggt kurviga, snyggt klädda och hade snygga bilder. Jag valde avstånd på bara 5 km från mig och hittade fler snygga kvinnor inom den radien än snygga män i HELA Stockholm (valde 30 km)

Männen har suddiga bilder, tjocka magar, nakna tjocka magar, konstiga vinklar så man inte ser hur de ser ut alls, typ fotat underifrån så man ser hela näsan eller munskydd!
    Och massa fotbilder... Långt hår fast de är över 50 år, bilder på båtar och bilar, och framförallt - om/när de är snygga så har de ingen profiltext. 

Svar på tråden Ni som är på Tinder