Inlägg från: Anonym (Aeg) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Aeg)

Ni som är på Tinder

Jag är kille och har haft ett Tinderkonto i ett år ungefär och inte fått några likes eller matchningar hittills, så jag har aldrig kunnat skriva till någon där. Så numera har det mest blivit ett tidsfördriv, att man går in någon gång om dagen och tittar om det dykt upp några nya tjejer. För mig känns det inte som en dejting-app längre, utan mest som fönstershopping utanför en butik som aldrig öppnar.

• Anonym (Aeg)
    Anonym (kille) skrev 2020-09-22 01:06:50 följande:
    Måste vara ett hemskt tidsfördriv om du gått in varje dag under ett och aldrig fått en enda like eller matchning. Varför är du där?
    Det finns en nyfikenhet som gör att man fortsätter, man vill se vilka som dyker upp. Sedan så lurar man väl i sig själv att det fortfarande finns en liten chans att man kommer matcha med någon, trots att alla tjejer i staden man bor i redan har kryssat bort en för länge sedan.

Jag skaffade Tinder för jag tänkte att det kunde vara ett sätt att få kontakt och prata med tjejer, någonting som jag inte har någon vana att göra än, men man måste ju få matchningar för det.
Svar på tråden Ni som är på Tinder