Inlägg från: Anonym (op) |Visa alla inlägg
  • Anonym (op)

Ni som är på Tinder

Anonym (kille) skrev 2020-09-20 01:55:19 följande:
    Alla ligger med alla? Jaha? Som kille är det i regel väldigt svårt att få napp där om man inte tillhör en viss elit.
    Så kan det inte vara när mitt ex får napp där hela tiden av hyfsat snygga kvinnor. Han är ingen elit, högst ordinär.
  • Anonym (op)
    Anonym (kille) skrev 2020-09-20 12:20:06 följande:
    Självklart är det mycket svårare för män att få matchning än kvinnor. En undersökning jag läste om stod att 0.6% matchar för män och över 10% för kvinnor. 

Är du säker på att ditt ex talar sanning? Har du sett alla hans matchningar och har du sett hur många han swipar på? Kanske han har bra foto på sig eller han kanske har nåt i utseendet som attraherar kvinnor, som du gjorde?
    Han har en karismatisk personlighet, men det förklarar ju inte matchningen :)
    Han är inte klassiskt snygg, men inte ful.

Jag vet att han alltid haft lätt att få kvinnor i andra sammanhang, han har ingen anledning att ljuga, eftersom han vill ha mig tillbaka så hade det varit bättre om han inte legat runt på tinder, och det vet han.
  • Anonym (op)
    Anonym (ökenråtta) skrev 2020-09-20 12:40:16 följande:
    fast det går bättre för såna killar, än för såna som mig, jag fick nobben av en tjej för att jag var oskuld, hon hade hellre velat ha en kille som ditt ex
    Hon kanske tänker att det finns nån konstig anledning till det, eller att du inte kommer nöja dig med en tjej om du är oskuld med henne. De flesta verkar ju vilja prova så många tjejer som möjligt.
  • Anonym (op)
    Baxtet skrev 2020-09-20 21:02:00 följande:
    Fast det kan ju ändå vara så att han säger det för att göra dig svartsjuk
    Visst, men vi har en historia av att min svartsjuka inte direkt är en fördel i vår relation, så jag tror inte han känner att han hade vunnit på det. Snarare är det så att jag fick reda på en av tjejerna, och han ville vara ärlig.
  • Anonym (op)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-09-20 20:02:04 följande:

Alldeles för mycket. De flesta kvinnor är feta och har 3-4 barn. Totalt ointressant. Men man hoppas ju att det ska finnas någon fin kvinna att swipa höger på. Men ikke... waste of time.

En fråga, varför hänger du på familjeliv om du inte gillar kvinnor med barn? Tänker att andra forum nog hade passat bättre isåfall?
  • Anonym (op)
    Anonym (kille) skrev 2020-09-20 23:56:02 följande:
    Är familjeliv en dejtingapp?
    Nej, men personen uttrycker ju väldigt ofta att han har issues med kvinnor som har barn och kvinnor som inte har underviktigt bmi, tänker att han då lägger väldigt mycket tid på ett forum där han får andra att kanske må dåligt eller diskutera med personer han egentligen ser ner på. Barn och familj verkar han heller inte ha
  • Anonym (op)
    Anonym (kille) skrev 2020-09-21 12:56:45 följande:
    Väldigt ofta? Haha, han har ju bara skrivit ett inlägg hittills? Eller känner du han? Kanske ditt ex? Flört
    Han förekommer i massor av trådar under samma nick och säger samma saker hela tiden, lägger upp bilder på anorektiska tjejer osv
  • Anonym (op)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-09-22 00:08:28 följande:
    Om du anser att de bilder jag lagt upp är anorektiska så har du en skev kroppsuppfattning och är förmodligen fet.
    Vi räknade ju ut bmi efter de viktinfo du gav i tråden om vilka kroppar som var sexiga, där vissa hade bmi 16 och mindre, vilket är en ordentlig undervikt.

Jag är själv och har varit underviktig större delen av mitt liv, så din logik brister.
Svar på tråden Ni som är på Tinder