Inlägg från: Anonym (kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kille)

Ni som är på Tinder

Anonym (Lolla) skrev 2020-09-17 21:43:57 följande:

Har flera tjejkompisar i 35-40 års ålder som har sina barn varannan vecka och spenderar extremt mycket tid på tinder. Allt känns så lätt alla ligger med alla och det äcklar mig. Vad tycker ni om Tinder? Hur mycket tid lägger ni på det?

Alla ligger med alla? Jaha? Som kille är det i regel väldigt svårt att få napp där om man inte tillhör en viss elit.
  • Anonym (kille)
    Anonym (op) skrev 2020-09-20 11:50:21 följande:
    Så kan det inte vara när mitt ex får napp där hela tiden av hyfsat snygga kvinnor. Han är ingen elit, högst ordinär.
    Självklart är det mycket svårare för män att få matchning än kvinnor. En undersökning jag läste om stod att 0.6% matchar för män och över 10% för kvinnor. 

Är du säker på att ditt ex talar sanning? Har du sett alla hans matchningar och har du sett hur många han swipar på? Kanske han har bra foto på sig eller han kanske har nåt i utseendet som attraherar kvinnor, som du gjorde?
  • Anonym (kille)
    Letitdream skrev 2020-09-20 15:37:03 följande:
    Låter väldigt trevligt. Jag gillar milfar =)
    Vilken kille gör inte det!?
  • Anonym (kille)
    Anonym (op) skrev 2020-09-20 12:30:49 följande:
    Han har en karismatisk personlighet, men det förklarar ju inte matchningen :)
    Han är inte klassiskt snygg, men inte ful.

Jag vet att han alltid haft lätt att få kvinnor i andra sammanhang, han har ingen anledning att ljuga, eftersom han vill ha mig tillbaka så hade det varit bättre om han inte legat runt på tinder, och det vet han.
    Ok, men det är inte vanligt att män har lätt att få kvinnor i andra sammanhang heller så det har nog nåt med hans personlighet att göra.
  • Anonym (kille)
    Anonym (op) skrev 2020-09-20 22:30:11 följande:
    En fråga, varför hänger du på familjeliv om du inte gillar kvinnor med barn? Tänker att andra forum nog hade passat bättre isåfall?
    Är familjeliv en dejtingapp?
  • Anonym (kille)
    Anonym (op) skrev 2020-09-21 11:29:22 följande:
    Nej, men personen uttrycker ju väldigt ofta att han har issues med kvinnor som har barn och kvinnor som inte har underviktigt bmi, tänker att han då lägger väldigt mycket tid på ett forum där han får andra att kanske må dåligt eller diskutera med personer han egentligen ser ner på. Barn och familj verkar han heller inte ha
    Väldigt ofta? Haha, han har ju bara skrivit ett inlägg hittills? Eller känner du han? Kanske ditt ex? Flört
  • Anonym (kille)
    Anonym (op) skrev 2020-09-21 14:57:31 följande:
    Han förekommer i massor av trådar under samma nick och säger samma saker hela tiden, lägger upp bilder på anorektiska tjejer osv
    Jaha det visste jag inte.
  • Anonym (kille)
    Anonym (Aeg) skrev 2020-09-21 23:55:06 följande:

Jag är kille och har haft ett Tinderkonto i ett år ungefär och inte fått några likes eller matchningar hittills, så jag har aldrig kunnat skriva till någon där. Så numera har det mest blivit ett tidsfördriv, att man går in någon gång om dagen och tittar om det dykt upp några nya tjejer. För mig känns det inte som en dejting-app längre, utan mest som fönstershopping utanför en butik som aldrig öppnar.

Måste vara ett hemskt tidsfördriv om du gått in varje dag under ett och aldrig fått en enda like eller matchning. Varför är du där?
Svar på tråden Ni som är på Tinder