Inlägg från: Anonym (ökenråtta) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ökenråtta)

Ni som är på Tinder

Jag kikar in ett par ggr varje dag. Har inte fått nåt ligg där, så jag tycker Tinder är sådär.

• Anonym (ökenråtta)
    Anonym (kille) skrev 2020-09-20 01:55:19 följande:
    Alla ligger med alla? Jaha? Som kille är det i regel väldigt svårt att få napp där om man inte tillhör en viss elit.
    finns en dejtsajt för eliten, dom ligger nog mycket
  • Anonym (ökenråtta)
    Rikard skrev 2020-09-20 03:53:08 följande:
    Det är inte möjligt att träffa någon utan att nätdejta. Det var därför sex inte förekom överhuvudtaget före på 1990-talet.
    stämmer, jag försökte få till det för första gången 1985, med en äldre tjej, det blev inget där inte
  • Anonym (ökenråtta)
    Anonym (op) skrev 2020-09-20 11:50:21 följande:
    Så kan det inte vara när mitt ex får napp där hela tiden av hyfsat snygga kvinnor. Han är ingen elit, högst ordinär.
    det är hyfsade ligg, med eliten så blir det fantastiska ligg
  • Anonym (ökenråtta)
    Anonym (op) skrev 2020-09-20 12:30:49 följande:
    Han har en karismatisk personlighet, men det förklarar ju inte matchningen :)
    Han är inte klassiskt snygg, men inte ful.

Jag vet att han alltid haft lätt att få kvinnor i andra sammanhang, han har ingen anledning att ljuga, eftersom han vill ha mig tillbaka så hade det varit bättre om han inte legat runt på tinder, och det vet han.
    fast det går bättre för såna killar, än för såna som mig, jag fick nobben av en tjej för att jag var oskuld, hon hade hellre velat ha en kille som ditt ex
  • Anonym (ökenråtta)
    Anonym (op) skrev 2020-09-20 12:52:18 följande:
    Hon kanske tänker att det finns nån konstig anledning till det, eller att du inte kommer nöja dig med en tjej om du är oskuld med henne. De flesta verkar ju vilja prova så många tjejer som möjligt.
    jag vet inte hur hon tänkte, det var nog mer att hon ansåg sig vara elit, och ville ha en sån kille, hon bad om ursäkt vid ett senare tillfälle, tyckte själv att hon betett sig omoget
Svar på tråden Ni som är på Tinder