Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?
Är väl lite trög men fattade först inte var kolan kom ifrån .. den smaken förknippade jag ju inte med aktiviteten kan man säga.
Är väl lite trög men fattade först inte var kolan kom ifrån .. den smaken förknippade jag ju inte med aktiviteten kan man säga.
Näää, den var redan skalad och klar typ, haha.
Jordgubb hade nog vart värre dock.
Bra sagt, och med gummi inget sprut :)
Håller med, fast från den sprutande sidan då. Länge sen du fick ett sprut?
Ja fy fasen det var orättvist länge sedan, var fick du det?
Trevligt trevligt antar jag, själv brukar jag oftast spruta över magen på mig själv :D
Jo då du skulle vara med haha. Vi har väl iof lämnat trådstarten för ett tag sedan. Sorry för det men sprut är ju kul att diskutera :)
Haha japp, vi får starta en ny tråd "Man78 och Anonym (Fittan)s tråd om sprut"
Fixat :D
Klart jag skämtar, att starta tråden är en del av det :D
Sorry men har tråkigt på jobbet, och rätt vad det är vill någon skriva i tråden :)
Mmmmm Händer detta i verkligheten eller är det bara fantasier?
Det här är vad jag faktiskt gör och vad jag är bra på att göra. Det finns några enkla detaljer som jag inte kan prata om. Men i allmänhet anser jag mig själv som den vackraste och mest underbara tiden i mitt liv när jag sätter mig mellan hennes lår och då låser hon på mig. Faaaan Jag glömmer mig själv nästa dag
Hände för extrem länge sedan,men minnet finns kvar.Har inte tur i livet.
Orkar inte dejta runt och träffa män helt enkelt.Så kanske ja,men nu inte aktuellt.
Har blivit slickad av rätt många genom åren, två (2) har varit bra på det, jag har aldrig fått orgasm av det. Så att få oralsex är lite "jag uppskattar gesten, men klarar mig även utan". Missförstå mig rätt, det var okej, hyfsat skönt som lite förspel, men 5 min räckte, sen ville jag bli fylld.
Jag har slickat fitta i alla år på min partner - och hon tycker verkligen om det. Men jag har faktiskt börjat tröttna, tänder inte på det som när jag var yngre. Jag tror jag ska köpa en lufttrycksvibrator för att testa om hon nöjer sig med den som omväxling.
Jag vill ha kraftig stimulans på klitoris, det får man inte av en tunga, för mig spelar det ingen roll hur bra de är på att slicka eller hur det görs, det blir inte den stimulansen jag vill ha. Blir hundra gånger hellre knullad och stimulerar klitoris samtidigt, få går jag sjukt sköna orgasmer
Ja sjukt olika :) att slicka brevid/runt klirrande hade gett mig lika mycket som att slicka mig på typ knäet. Vill ha all stimulans rakt på klitoris- ordentligt , inte löst
Ha ha . Shit vad våldsamt . Men du är nog inte den ända kvinnan som inte är förtjust i det. Blir det för mycket?
Jo jag misstänkte det . Ja precis vill man ha bra sex så är ju kommunikation super viktigt, det är ju inte speciellt konstigt att göra det, men tror att många inte vågar!