Inlägg från: Anonym (Fittan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fittan)

Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?

Anonym (Skäggbiff) skrev 2020-09-16 23:23:41 följande:

Är väl lite trög men fattade först inte var kolan kom ifrån .. den smaken förknippade jag ju inte med aktiviteten kan man säga.

Skrattar högt, äta kola med papper på brukar ju annars vara ett känt uttryck. Men denna kola hade inget papper=)
  • Anonym (Fittan)
    Anonym (Skäggbiff) skrev 2020-09-16 23:58:12 följande:

Näää, den var redan skalad och klar typ, haha.

Jordgubb hade nog vart värre dock.

Heller aldrig fattat gummi med smak. Typ varför? Kuk vill man ju skall smaka kuk liksom.
  • Anonym (Fittan)
    Man 78 skrev 2020-09-17 00:18:15 följande:

Bra sagt, och med gummi inget sprut :)

Åh , det är ju sprutet vi alla väntar på. Sjukt sexig när en kille njuter och sprutar sin varma säd över en.
  • Anonym (Fittan)
    Man 78 skrev 2020-09-17 00:22:39 följande:

Håller med, fast från den sprutande sidan då. Länge sen du fick ett sprut?

Ja, ett tag sen.... i går kväll:)
  • Anonym (Fittan)
    Man 78 skrev 2020-09-17 00:41:19 följande:

Ja fy fasen det var orättvist länge sedan, var fick du det? 

Eller hur...sjukt längesen=) Han sprutade över brösten.
  • Anonym (Fittan)
    Man 78 skrev 2020-09-17 08:39:55 följande:

Trevligt trevligt antar jag, själv brukar jag oftast spruta över magen på mig själv :D

Ler, kanske något ensamt men annars låter ju det som en sjukt najs aktivitet ;)
  • Anonym (Fittan)
    Man 78 skrev 2020-09-17 08:53:17 följande:

Jo då du skulle vara med haha. Vi har väl iof lämnat trådstarten för ett tag sedan. Sorry för det men sprut är ju kul att diskutera :) 

Oops, off topic har jag nog varit länge här inne ...=)
  • Anonym (Fittan)
    Man 78 skrev 2020-09-17 09:19:40 följande:

Haha japp, vi får starta en ny tråd "Man78 och Anonym (Fittan)s tråd om sprut"

Asg
  • Anonym (Fittan)
    Man 78 skrev 2020-09-17 09:30:39 följande:

Fixat :D

Trodde du skämta

Är nog mer bekväm att va lite off topic både här och där..
  • Anonym (Fittan)
    Man 78 skrev 2020-09-17 10:06:56 följande:

Klart jag skämtar, att starta tråden är en del av det :D

Sorry men har tråkigt på jobbet, och rätt vad det är vill någon skriva i tråden :)

Alltså det är lugnt. Men... tur för dig att jag är anonym. Inte vidare nojs tycker jag. Väljer nämligen själv vilka trådar jag vill vara aktiv i. Just saying=)
  • Anonym (Fittan)
    Anonym (Kåt tjej) skrev 2020-09-26 12:17:53 följande:

Mmmmm Händer detta i verkligheten eller är det bara fantasier?

Ler, ellerhur...?Men oavsett så är är det ju en rätt trevlig fantasi..
  • Anonym (Fittan)
    Rayan1212 skrev 2020-09-26 12:55:49 följande:

Det här är vad jag faktiskt gör och vad jag är bra på att göra. Det finns några enkla detaljer som jag inte kan prata om. Men i allmänhet anser jag mig själv som den vackraste och mest underbara tiden i mitt liv när jag sätter mig mellan hennes lår och då låser hon på mig. Faaaan Jag glömmer mig själv nästa dag

Tvivlar inte på att du vet vad du pratar om.. låter som du hittat en bra teknik.
  • Anonym (Fittan)
    Anonym (Kajsa) skrev 2020-09-26 15:04:47 följande:

Hände för extrem länge sedan,men minnet finns kvar.Har inte tur i livet.

Tråkigt att höra att det är länge sen. Hur kommer det sig..?om jag får fråga.:) Ingen partner eller parter som inte gilla att slicka?
  • Anonym (Fittan)
    Anonym (Kajsa) skrev 2020-09-26 15:18:06 följande:

Orkar inte dejta runt och träffa män helt enkelt.Så kanske ja,men nu inte aktuellt.

Förstår- tufft att va singel i denna dejtingjungel. Jag brukar tänka ?plötsligt händer det? så förhoppningsvis när du minst anar det händer det:)
  • Anonym (Fittan)
    MammAmma skrev 2020-10-05 01:08:50 följande:

Har blivit slickad av rätt många genom åren, två (2) har varit bra på det, jag har aldrig fått orgasm av det. Så att få oralsex är lite "jag uppskattar gesten, men klarar mig även utan". Missförstå mig rätt, det var okej, hyfsat skönt som lite förspel, men 5 min räckte, sen ville jag bli fylld.

Spännande hur våra olika upplevelser och vad vi gillar är olika. Jag är rätt noga med att berätta hur jag vill bli slickad och min upplevelse är typ precis tvärtom. Några få som inte kommit upp till min förväntning och njutning.
  • Anonym (Fittan)
    Anders 386 skrev 2020-10-05 10:42:50 följande:

Jag har slickat fitta i alla år på min partner - och hon tycker verkligen om det. Men jag har faktiskt börjat tröttna, tänder inte på det som när jag var yngre. Jag tror jag ska köpa en lufttrycksvibrator för att testa om hon nöjer sig med den som omväxling.

Tråkigt att du tröttnat. Själv älskar jag ju att bli slickad och tänker när jag ger en av sugning blir ju jag lika kåt. Eller kanske t.o.m. blir jag nog faktiskt ännu lite kåtare när jag suger. Älskar se min partner njuta. Det tänder mig.

Vad kan få dig att bli lite mer kåt ? Synd då din partner verkar gilla det ju.
  • Anonym (Fittan)
    Anonym (EN) skrev 2020-10-05 11:53:16 följande:

Jag vill ha kraftig stimulans på klitoris, det får man inte av en tunga, för mig spelar det ingen roll hur bra de är på att slicka eller hur det görs, det blir inte den stimulansen jag vill ha. Blir hundra gånger hellre knullad och stimulerar klitoris samtidigt, få går jag sjukt sköna orgasmer

Kul att vi funkar olika:)

Anonym (Fitta­n)

#2 2020-09-13

Älskar verkligen att bli slickad. Får mina största och kanske skönaste orgasmer just när min fitta slickas. Helst samtidigt som jag blir pullad med två fingerar= fontänorgasm Wow säger jag bara.

Gillar inte när fokus blir för intensivt på klittan utan bäst är när tungan och munnen lätt leker i området mellan urinrörsmynningen och klittan.

L
  • Anonym (Fittan)
    Anonym (EN) skrev 2020-10-05 12:08:51 följande:

Ja sjukt olika :) att slicka brevid/runt klirrande hade gett mig lika mycket som att slicka mig på typ knäet. Vill ha all stimulans rakt på klitoris- ordentligt , inte löst

Slickar du mig intensivt rakt på klittan med spetsig tunga finns det risk för att du får en kickspspark rakt i nyllet.

Asg :D
  • Anonym (Fittan)
    Smed75 skrev 2020-10-05 13:46:14 följande:

Ha ha . Shit vad våldsamt . Men du är nog inte den ända kvinnan som inte är förtjust i det. Blir det för mycket?

Känns bara obehagligt...Är väl extra sensitiv just direkt på klittan:)

Därför det är så viktigt med en schysst kommunikation. Att våga berätta vad man gillar.
  • Anonym (Fittan)
    Smed75 skrev 2020-10-05 15:17:44 följande:

Jo jag misstänkte det . Ja precis vill man ha bra sex så är ju kommunikation super viktigt, det är ju inte speciellt konstigt att göra det, men tror att många inte vågar!

Ja men precis, varför va skraj för något som förhoppningsvis kan leda till något bra och kanske t.o.m. något bättre.

Tror många gånger att det kan handla om att man själv inte riktigt vet hur man vill ha det. Kanske rädsla för att bli avvisad. .
Svar på tråden Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?