Inlägg från: Anonym (Fittan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fittan)

Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?

Smed75 skrev 2020-09-14 00:02:37 följande:

Ja det är inte många timmar man får sova..

Om du vill så kan du pm:a imorgon..alltså tänkte att det är lättare att prata där =)

Man vet aldrig... Får sova på den.

Ler- glömde nästan av att vi var i en offentlig tråd.
  • Anonym (Fittan)
    Smed75 skrev 2020-09-14 00:18:32 följande:

joo vi kapade tydligen den rakt av ..sussa gott så får jag se om jag blir överaskad imorgon då =)

Vi valde ju iaf en bra tråd med spännande ämne att kapa.
  • Anonym (Fittan)
    Anonym (Hetero-kvinna.) skrev 2020-09-14 14:12:11 följande:

Nej, de blaskar mest runt. Någon körde tungan in och ut. Inte bara värdelöst utan tvärtom väldigt äcklig känsla.

Tror en har frågat. Han gjorde ändå inte som instruerad (det var han jag nämnde ovan). De som varit längre relationer har inte frågat men jag har försökt guida. De vill göra det de tycker är sexigt. Som han som slickade från Ystad till Haparanda. Helt värdelöst. Som en hund liksom.

En har varit bra- min nuvarande. Han "punktmarkerar", kör lite hårdare tungspets.

Att våga prata och att ha kul när man har sex är a och o. Man kan inte bara förvänta sig att ens partner skall veta och förstå vad just jag gillar. Gäller att våga ge förslag till njutning för just fig.

Härligt att du hittat en punktmarkerade eftersom du gillar det. För mig skulle det bli helt fel. Älskar att bli slickad men är liksom inte superförtjust i direkt stimulering på klittan.
  • Anonym (Fittan)

Mjuk tungspets I snabba rörelser mellan urinrörsmynningen och klittan isms the fucking shit. För min del iaf

• Anonym (Fittan)
    Man 78 skrev 2020-09-16 08:32:17 följande:

Många tjejer vill inte ha för hårt tryck har jag märkt, sen verkar hastigheten variera mycket mellan de som vill ha långsamt till supersnabbt. 

Som bekant är vi alla olika. Våga fråga vad just din partner tycker är skönast. Tycker det är jäkligt trist med de brudar som uppfattar det som nån slags osäkerhet hos mannen bara för att han frågar. Bara det inte blir tafatt. Det är osexigt och avtändande.
  • Anonym (Fittan)
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-09-16 09:08:35 följande:

Jag gillar att utforska vad hon tycker om genom att se hennes minspel och höra henne. Så galet sexigt och tändande att se henne njuta och att ge njutning

Härligt finns inget bättre än att se sin sexpartner njuta. Det ger iaf mig den ultimata åtrån. Viljan och längtan.
  • Anonym (Fittan)
    Anonym (Hetero-kvinna.) skrev 2020-09-16 11:37:47 följande:

Samma här!!

Sjukt jäkla skönt att bli slickad på det sätt som är rätt för en själv.
  • Anonym (Fittan)

Tror ju mer bekväma vi kvinnor är i vår egen sexualitet och med våra kroppar desto lättare är det att övervinna ens ev inre demoner över att tex inte vara tillräcklig. Att våga utforska sin kropp på egen hand. Komma på vad man gillar eller vad man inte gillar. Vet tex många av mina väninnor som inte onanerar pga de känner sig dumma och obekväma.

Sen bara för att jag älskar att bli slickad behöver det ju inte betyda att alla kvinnor älskar det.

• Anonym (Fittan)
    Anonym (Skäggbiff) skrev 2020-09-16 20:10:57 följande:

Är nog inte bara utseendet många har issues med - lukt och smak ligger nog också högt på listan över vad de nojjar över.

Ja gud ja, finns ju t.o.m. nu intimoljor och typ fittspray med doft

Galet enl mig.

• Anonym (Fittan)
    Anonym (Skäggbiff) skrev 2020-09-16 23:05:27 följande:

Hahaha, jaa - kan säga att glid med kolasmak INTE är någon hit.

Snacka om surprise-deluxe när man väntade sig naturlig musse med glid men allt smakade kola ..... 

T.o.m. avtändande ju
Svar på tråden Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?