Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?
Vi valde ju iaf en bra tråd med spännande ämne att kapa.
Vi valde ju iaf en bra tråd med spännande ämne att kapa.
Hellre fingrar än tunga faktiskt.
Visst funkar det men betydligt skönare att dels bli smekt med fingrar samtidigt som andra handen pullar inne vid gpunkten. Å jo jag har haft ett par killar som älskat att slicka och varit duktiga på det och visst jag får orgasm men de orgasmerna är fjuttiga jämfört med vad jag kan få. Dock är det upphetsande i sig att han vill slicka även om det fysiskt inte är jätteskönt.
kul att läsa vad ni gillar och inte gillar.. förhoppningsvis så lär vi oss män nått =)
Mitt ex gillade inte att bli slickad i början, det tog rätt många år innan hon kände sig avslappnad och bekväm med att bli slickad, tyvärr tror jag många tjejer och kvinnor känner så, de är rädda att deras kön på något sätt skulle vara fult eller missbildat!
Det är sjukt att det ska behöva vara så, och man undrar ju varför kvinnor ska känna skam över sina kön och sin sexualitet 2020 !
(Självklart gäller ju inte det alla kvinnor)
Tror ju mer bekväma vi kvinnor är i vår egen sexualitet och med våra kroppar desto lättare är det att övervinna ens ev inre demoner över att tex inte vara tillräcklig. Att våga utforska sin kropp på egen hand. Komma på vad man gillar eller vad man inte gillar. Vet tex många av mina väninnor som inte onanerar pga de känner sig dumma och obekväma.
Sen bara för att jag älskar att bli slickad behöver det ju inte betyda att alla kvinnor älskar det.
För vissa är det kanske så, för andra är det helt enkelt så att de helt enkelt inte gillar det :)
Orkar inte dejta runt och träffa män helt enkelt.Så kanske ja,men nu inte aktuellt.
Slickar du mig intensivt rakt på klittan med spetsig tunga finns det risk för att du får en kickspspark rakt i nyllet.
Asg :D
Känns bara obehagligt...Är väl extra sensitiv just direkt på klittan:)
Därför det är så viktigt med en schysst kommunikation. Att våga berätta vad man gillar.
Ja men precis, varför va skraj för något som förhoppningsvis kan leda till något bra och kanske t.o.m. något bättre.
Tror många gånger att det kan handla om att man själv inte riktigt vet hur man vill ha det. Kanske rädsla för att bli avvisad. .
Tror också att moder av att lyckas njuta av sin egen sexualitet och våga ta för sig möjligtvis kommer något lättare med åldern. Iaf i vår generation.
Håller med där. Man vet vad man vill och njuter av. Jag har iof sig aldrig haft problem att säga till/guida - tycker det är märkligt att bara ligga tyst och vara missnöjd :)