Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?
Nice att du tycker det, tack!
Ja men det är inte alla som tänker som du !
Nice att du tycker det, tack!
Brukar få höra det rätt ofta. Är nog även rätt så känd för att vara rak och ärlig i mitt sätt att uttrycka mig.
Tror många gånger iaf för min egen del att det handlar mognad och hur säker man känner sig i sin egen sexualitet. Jag har med andra ord utvecklats genom åren.
Är 73:a
Tror många gånger iaf för min egen del att det handlar mognad och hur säker man känner sig i sin egen sexualitet. Jag har med andra ord utvecklats genom åren.
Är 73:aTack för ärligt svar.
Vi är alla olika och tur är väl det. Lyckan är ju att hitta nån man är kompatibel med.
Själv blir jag vansinnigt sjöblöt av att bli slickad. Och även lätt för fontänorgasm just vid oralsex samtidigt som jag blir fingelpullad. Får endast fontänorgam på så sätt.
Själv tycker jag facesitting är sjukt upphetsande då man lite beroende på ställning har intensiv ögonkontakt.
Ler- finns många av oss våta och kladdiga dröm kvinnor här ute. ?Förstört? både soffor och sängar pga mina orgasmer.
Inte alltid lika lägligt.
Dina misstankar stämmer till 100%
Gift sen 20 år tillbaka.
sorry :)
Vi gillar mycket samma lika.
Ja det är underbart när man hittat rätt. Jag är dock lite kåtare och har mer lust än maken Men det funkar så länge man respekterar varandra och snackar om det. Lite roligt förr var det tvärtom men sen jag fyllde 40 så jäklars vad kåt man kan va :D
Förstår det. Dessutom svårt att träffa nån i dessa tider. Men ONS eller KK borde väl inte va svårt att hitta.
Fan, du är ju t.o.m. vettig :)