Inlägg från: Anonym (EN) |Visa alla inlägg
  • Anonym (EN)

Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?

Anonym (Tungan) skrev 2020-09-13 16:11:10 följande:

Hur välkommet är det att få slicka en fitta eller att få fittan slickad egentligen?

Jag är inte direkt förtjust i att bli slickad, tycker ärligt talat är det är rätt trist. Jag vill ha rätt kraftig stimulans på klitoris och en tunga är för mesig. Min man älskar dock att slicka så han får göra det ibland - det finns dock hundra roligare och skönare saker att göra i sängen :)
  • Anonym (EN)
    Anonym (Älskaren) skrev 2020-09-13 20:25:24 följande:

Enligt min erfarenhet går det att ge kraftig stimulans på klitoris med tungan om tjejen vill ha det. Att slicka fitta är en konst som går att uppöva och ständigt bli bättre på. Eftersom jag börjar bli till åren så är inte kuken längre så hård och uthållig som jag skulle önska så då får man utveckla förmågan att använda tunga, mun och händer istället.

Fast nej, det blir inte så kraftig stimulans. Det har inte ett dugg med att jag inte har träffat män som inte kan slicka - för det har jag - tycker ändå inte det är direkt skönt. Det skulle aldrig väga upp istället för penetrering för mig - varken tunga, mun eller händer. Jag blir hundra gånger hellre penetrerad och stimulerar klitoris samtidigt- då snackar vi orgasmer
  • Anonym (EN)
    Smed75 skrev 2020-09-13 22:01:24 följande:

Trist att få? Vad har du fått uppleva stackare!

Hur kommer det sig att du tycker att det är trist?

Tycker också det är trist, finns betydligt skönare saker att göra. Alla kvinnor älskar inte oralsex :)
  • Anonym (EN)
    Anonym (Älskaren) skrev 2020-09-13 23:49:28 följande:

Jag förstår - även om de flesta kvinnor som jag har mött genom livet gillar att bli slickade så är det inte alla som gör det. Det som är rätt att göra i sängen med en kvinna är alldeles fel med en annan. (Det gäller också oss män ? en tjej var väldigt besviken på mig att jag inte ville ha analsex med henne.) 

Precis, alla kvinnor älskar inte oralsex även om många verkar tro det. Har hundra gånger hellre analsex med klitorisstimulans än att bli slickad
  • Anonym (EN)
    Smed75 skrev 2020-09-14 12:17:08 följande:

Älskar att få och ge, men som du säger ,är det inget bra, så blir det lätt tråkigt!

då är det betydligt roligare att ha hett hårt sex =)

Det har inte med bra eller dåligt att göra. Det är helt enkelt inte direkt skönt oavsett utan mest trist. Suger gärna och ofta men slipper helst att bli slickad :) Min man älskar dock att slicka så ibland får han göra det en stund för att han älskar det :)
  • Anonym (EN)
    Smed75 skrev 2020-09-14 13:52:02 följande:

okej.. ja smaken är ju som baken... =)

Precis. Som sagt - alla kvinnor älskar inte oralsex även om en del män tror det. Jag får jättelätt orgasm av att smeka klitoris med fingrar eller tex wand, helst i kombo med penetrering. Kommer lätt flera gånger i rad och kan få fontäner. Däremot har jag nog aldrig kommit av att bli slickad - det blir alldeles för mesig stimulans. Jag vill ha direkt stimulans på klitoris och inte för lös/mjuk. En tunga blir för mesigt :)
  • Anonym (EN)
    Bensin skrev 2020-09-14 18:27:14 följande:

Jag brukar slicka i hålet, älskar smaken av fittsafter och blir kåt av det. Slickar och suger även lätt på blygdläpparna och klitoris. Ohh så härligt!

Låter otroligt oskönt.
  • Anonym (EN)
    Anonym (Hetero-kvinna.) skrev 2020-09-14 14:12:11 följande:

Nej, de blaskar mest runt. Någon körde tungan in och ut. Inte bara värdelöst utan tvärtom väldigt äcklig känsla.

Tror en har frågat. Han gjorde ändå inte som instruerad (det var han jag nämnde ovan). De som varit längre relationer har inte frågat men jag har försökt guida. De vill göra det de tycker är sexigt. Som han som slickade från Ystad till Haparanda. Helt värdelöst. Som en hund liksom.

En har varit bra- min nuvarande. Han "punktmarkerar", kör lite hårdare tungspets.

Haha, klockren beskrivning. Ska de slicka överhuvudtaget så är det ju klittan som är intressant. I fitthålet eller lapande runtomkring som en hund är lika skönt som att bli slickad på typ knät
  • Anonym (EN)
    Man 78 skrev 2020-09-14 19:33:30 följande:

Iaf jag brukar variera mellan klitoris, runt öppningen och stoppa in tungan. Kanske inte alla som gillar det?

Nej, absolut inte. Slick någon annanstans än på klitoris hade gjort mig enbart irriterad
  • Anonym (EN)
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-09-14 19:42:47 följande:

Det går inte att jämföra. En tunga i fittan känns som att en snigel försöker krypa in. Väldigt obehaglig känsla. 

Hahaha!! Precis så
  • Anonym (EN)
    Bensin skrev 2020-09-14 19:59:52 följande:

Ja, det brukar uppskattas och jag älskar när kvinnan njuter. Du får testa det någon gång :)

Läste du vad jag skrev? Otroligt OSKÖNT, inte skönt alltså. Skulle bli totalt avtänd
  • Anonym (EN)
    Anonym (Fittan) skrev 2020-09-15 22:58:56 följande:

Mjuk tungspets I snabba rörelser mellan urinrörsmynningen och klittan isms the fucking shit. För min del iaf

Det hade gett mig absolut noll.
  • Anonym (EN)
    Anonym (Skäggbiff) skrev 2020-09-16 19:40:51 följande:

Har ännu så länge inte träffat på n enda tjej som inte gillat att bli slickad - vilket är tur för mig som älskar att slicka dem till orgasm.

Skulle tycka att det fattades något om hon inte tyckte om det .....

Vi finns :) alla kvinnor älskar definitivt inte att bli slickade men ni män vill gärna tro det
  • Anonym (EN)
    Smed75 skrev 2020-09-16 19:56:31 följande:

Mitt ex gillade inte att bli slickad i början, det tog rätt många år innan hon kände sig avslappnad och bekväm med att bli slickad, tyvärr tror jag många tjejer och kvinnor känner så, de är rädda att deras kön på något sätt skulle vara fult eller missbildat!

Det är sjukt att det ska behöva vara så, och man undrar ju varför kvinnor ska känna skam över sina kön och sin sexualitet 2020 !

(Självklart gäller ju inte det alla kvinnor)

För vissa är det kanske så, för andra är det helt enkelt så att de helt enkelt inte gillar det :)
  • Anonym (EN)
    MammAmma skrev 2020-10-05 01:08:50 följande:

Har blivit slickad av rätt många genom åren, två (2) har varit bra på det, jag har aldrig fått orgasm av det. Så att få oralsex är lite "jag uppskattar gesten, men klarar mig även utan". Missförstå mig rätt, det var okej, hyfsat skönt som lite förspel, men 5 min räckte, sen ville jag bli fylld.

Håller med, kul att de vill göra mig nöjd men gör det gärna på något annat, skönare, roligare sätt :)
  • Anonym (EN)
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-10-05 09:35:45 följande:

Jag tycker det är hur härligt som helst att slicka OM hon också gillar det och så länge hon själv vill. Tänker att som man vill man ju ge henne så mycket njutning man bara kan så att slicka ska ju vara på hennes villkor. Så var gärna tydlig med om, hur och hur länge så är det också lättare att göra det på just ditt sätt.

Mitt ex var väldigt tydlig med när hon inte ville jag skulle slicka mer, nästan ropade "kn***a mig nu". Lite svårt att hålla sig för skratt ibland.

Självklart är jag tydlig :) Min man älskar däremot att slicka så han får givetsvis göra det ibland pga det, mig ger det inte direkt mycket men lider ju inte direkt av det :) Jag hade kunnat vara utan det helg för jag kommer inte av det - och jag har väldigt lätt att komma annars - ägnar mig hellre åt skönare saker
  • Anonym (EN)
    Anonym (Fittan) skrev 2020-10-05 09:43:01 följande:

Spännande hur våra olika upplevelser och vad vi gillar är olika. Jag är rätt noga med att berätta hur jag vill bli slickad och min upplevelse är typ precis tvärtom. Några få som inte kommit upp till min förväntning och njutning.

Jag vill ha kraftig stimulans på klitoris, det får man inte av en tunga, för mig spelar det ingen roll hur bra de är på att slicka eller hur det görs, det blir inte den stimulansen jag vill ha. Blir hundra gånger hellre knullad och stimulerar klitoris samtidigt, få går jag sjukt sköna orgasmer
  • Anonym (EN)
    Anonym (Fittan) skrev 2020-10-05 12:00:40 följande:

Kul att vi funkar olika:)

Anonym (Fitta­n)

#2 2020-09-13

Älskar verkligen att bli slickad. Får mina största och kanske skönaste orgasmer just när min fitta slickas. Helst samtidigt som jag blir pullad med två fingerar= fontänorgasm Wow säger jag bara.

Gillar inte när fokus blir för intensivt på klittan utan bäst är när tungan och munnen lätt leker i området mellan urinrörsmynningen och klittan.

L

Ja sjukt olika :) att slicka brevid/runt klirrande hade gett mig lika mycket som att slicka mig på typ knäet. Vill ha all stimulans rakt på klitoris- ordentligt , inte löst
  • Anonym (EN)
    Anonym (EN) skrev 2020-10-05 12:08:51 följande:

Ja sjukt olika :) att slicka brevid/runt klirrande hade gett mig lika mycket som att slicka mig på typ knäet. Vill ha all stimulans rakt på klitoris- ordentligt , inte löst

Klitoris- inte klirrande
  • Anonym (EN)
    Smed75 skrev 2020-10-05 13:46:14 följande:

Ha ha . Shit vad våldsamt . Men du är nog inte den ända kvinnan som inte är förtjust i det. Blir det för mycket?

Anonym (Fittan) skrev 2020-10-05 13:13:38 följande:

Slickar du mig intensivt rakt på klittan med spetsig tunga finns det risk för att du får en kickspspark rakt i nyllet.

Asg :D

Och det är enda sättet att bli slickad som ens är det minsta skönt för mig :)
Svar på tråden Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?