Anonym (h) skrev 2020-11-15 11:34:23 följande:
Jo!
Finns mycket mer men orkade inte gå igenom nio sidor med bara kommentarer från dig.
Ska man ta citat får man ju kanske förklara lite i vilket sammanhang man skrev det i också. Kan bli väldigt fel annars. Det är ju ganska tydligt att jag var ironiskt där med. Där jag tex tog exempel på hur man fjortispratade förr, ja men det står jag för än. För så skrev ju vissa, det kommer du kanske ihåg med. Härmade hur vissa skrev. Sa själv dock aldrig daah osv.
Där jag skrev att jag tyckte det var roligt att retas med ts, då diskuterade vi något där jag var irriterad på henne. Vi har skrivit senare i tråden där hon förklarat saker mer utförligt. Så jag är inte irriterad på henne längre. Klart jag inte gillar att hon är med upptagna killar. Men det är de som väljer det. Hon har säkert varit med killar som inte haft tjej också.
Som sagt allt man skriver har ju en anledning och jag tycjer inte man kan ta exempel så utan att ens ta med vad det handlade om. Sen, vad spelar det för roll ändå i den här tråden?