Inlägg från: Anonym (Llf) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Llf)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-11-10 10:37:47 följande:

Har du svårt att förstå skriven text?

Vadå "exempel på folk du varit med"? Är du inte klok?

Jag säger det jag vill säga, jag är inte skyldig dig några svar. 

Sen kan du se det som att slingra sig om du vill, det ger dig ännu fler svar när du kör den stilen.

Du är också ett avslutat kapitel i tråden nu.

Det är du själv som säger att du svarar på frågor. Det är du som startat tråden. Du får ju vara beredd på att folk undrar saker så. Ta det lugnt. Menade inte så som du tog det.
  • Anonym (Llf)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-11-10 11:19:35 följande:

Nej, ämnet har jag valt själv så det är lugnt.Ok, en av männen träffade jag på ett evenemang. Vi hamnade bredvid varandra och det började helt och hållet med en diskussion i ämnet evenemanget berörde. Vi tog en fika ihop efter, vi kände båda ett intresse och bestämde att ses igen. Inte mer komplicerat än så. Jag såg att han hade ring på fingret. Men sa inget om det då. Nästa gång vi sågs och det hettade till lite mer hade han tagit av ringen, då förklarade jag att jag sett den och att jag inte har några problem med det då jag inte är ute efter någon relation. Så på den vägen började just äventyret med den mannen.

Nu under coronan är det inte så enkelt men jag är inte desperat. Jag avslutade ett äventyr för inte så länge sedan och mannen vägrade först att acceptera. Men det har jag redan skrivit om så det behöver inte utvecklas mer. Nu är det iallafall helt avslutat från min sida.Ja, jag svarar på frågor. Men inte alla frågor utan undantag.

Ja, jag har startat tråden. Det är jag medveten om. Och folk får undra, dock kan man inte kräva svar på alla sina frågor. Man får vackert acceptera att det är jag som avgör vad jag svarar på.

Men det är lugnt!

Bra att du klargör hur du menar.

Ja men där förklarade du ju lite och sådana saker är intressanta att läsa om. Även om jag blir irriterad på killarna. Även dig egentligen, som väljer att vara med upptagna killar men jag tycker att det är killarna som har ansvaret ändå. Det är de som väljer det. Hade de inte varit med dig hade de säkert varit med andra ändå. Så det är ju killen som gör det största felet. Men det jag menar är att det är intressant att höra hur det liksom gått till. Hur du fått tag i dem. Har du någon annan du skulle vilja berätta om?
  • Anonym (Llf)

Sen ja, självklart får du välja själv vad du vill säga och inte. Det kan ingen kräva här. Även om man gjort en tråd om något ämne.

• Anonym (Llf)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-11-10 12:18:03 följande:

Jag ska fundera på saken.

Dubbla känslor angående det då jag eg inte vill mata gamarna, och då avser jag inte dig.

Bra att du ändå ser skulden hos dem som är skyldiga. 

Ja men det är ju de som väljer det, så. Hur menar du med det där att mata gamarna? Vill andra veta historier av en annan anledning menar du? Själv är jag iallafall bara nyfiken på hur killarna beter sig.
  • Anonym (Llf)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-11-10 12:18:03 följande:

Jag ska fundera på saken.

Dubbla känslor angående det då jag eg inte vill mata gamarna, och då avser jag inte dig.

Bra att du ändå ser skulden hos dem som är skyldiga. 

Men du får välja själv. Det är intressant att höra iallafsll. Sen så blir det ju en lite mer trovärdig tråd också. Även om det egentligen inte ska behöva bevisas något. Men många trollar ju på ett forum.
  • Anonym (Llf)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-11-10 13:04:24 följande:

Jag menar att det som suttit och spytt galla över mig och kallat mig allsköns saker eg inte behöver ha reda på mer.

De kommer garanterat tillbaka och störtdyker rakt ner i tråden igen.

Men, visst. Jag kan alltid ignorera dem.Jag trollar inte, oavsett vad en del tror. 

De får tro vad de vill.

Ska fundera lite på saken iallafall, om jag ska berätta något mer. Och isåfall vad. 

Ja jag tycker du ska strunta i de taskiga personerna. Men många kanske har missuppfattat dig, så det är därför de reagerar som de gör. Nej jag har varit lite skeptisk mot tråden. Men jag förstår samtidigt inte vad man får ut av att hitta på saker. Så jag har inte riktigt vetat.
  • Anonym (Llf)

Hoppas inte du gör så för att någon varit dum mot dig någon gång. Många blir ju lite emot killar då. De vågar inte låta dem komma nära. Ungefär.

• Anonym (Llf)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-11-10 14:21:45 följande:

Jodå, jag lägger ingen energi på dem. Det finns ett par stycken som jag fått mer än nog av. Jag har ju mina teorier om varför de går till anfall som de gjort, men men... det ska jag inte tjata om mer.

Jag har inget slags förakt mot män, ingen har burit sig illa eller så. 

Det är bara så att jag inte vill ha helheten, jag vill bara ha njutningen som en "riktig" man kan ge mig.

Det har allt hänt att jag dragit en nitlott också... 

Det är bra. Men jag är ju egentligen också en sådan som är emot det där med att man medvetet väljer att hålla på med killar som är upptagna och sårar tjejen. Även om jag också tycker att det är killens fel mest. Tycker du synd om tjejen? Tycker du inte också att killen är taskig? För tidigare i tråden har det nästan låtit som att du struntar i vad de gör och tycker. Men det kanske är så att du går hårt på att killen är den som har ansvar över vad han gör då? Var försiktig bara så du inte tjejerna blir arga på dig, om de kommer på att det är just dig killarna är med.

Okej, bara undrade. Så du inte gör så för du är ledsen eller så. Frågade bara för jag blev orolig. Vill bara väl.
  • Anonym (Llf)
    Anonym (Jaha) skrev 2020-11-10 14:43:06 följande:

Varför är du inte intresserad av kärlek? Det borde ändå vara rätt ovanligt.

Har en kompis som inte vill ha någon heller. Men han har sagt att det vara är så, för han vill vara själv. Tycker det är lite tragiskt. Men är det så han vill ha det så. Han vill bara ha någon att vara med ibland. Han hittar ingen dock, så han är ju ledsen för det. För han känner sig ensam. Men det är en annan sak.
  • Anonym (Llf)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-11-13 17:47:02 följande:

Nej, träffade en gammal kompis från förr. Tog en fika och pratade gamla minnen.

Jag förstod att det skulle komma en kommentar som din, det var väntat. Lite därför jag skrev som jag gjorde. 

Tänkte frpgat vad ni gjorde men då hade man väl fått svar att man inte har med det att göra så då struntade jag i det. Varför kör du med den stilen, du skriver för att du vill att folk ska reagera på ett visst sätt.. Att du bara orkar.. Var bara ärlig istället och dig själv. Tips bara.
  • Anonym (Llf)

Irriterar mig väldigt mycket på folk som ska pika och provocera fram att folk ska skriva det de vill.

• Anonym (Llf)
    Anonym (h) skrev 2020-11-14 20:31:37 följande:

Lite som du själv då?

Nej?
  • Anonym (Llf)
    Anonym (h) skrev 2020-11-15 11:34:23 följande:

Jo!

Finns mycket mer men orkade inte gå igenom nio sidor med bara kommentarer från dig.

Okej, nej du måste ha väldigt tråkigt. Sådan är jag inte iallafall.
  • Anonym (Llf)
    Anonym (h) skrev 2020-11-15 11:34:23 följande:

Jo!

Finns mycket mer men orkade inte gå igenom nio sidor med bara kommentarer från dig.

Ska man ta citat får man ju kanske förklara lite i vilket sammanhang man skrev det i också. Kan bli väldigt fel annars. Det är ju ganska tydligt att jag var ironiskt där med. Där jag tex tog exempel på hur man fjortispratade förr, ja men det står jag för än. För så skrev ju vissa, det kommer du kanske ihåg med. Härmade hur vissa skrev. Sa själv dock aldrig daah osv.

Där jag skrev att jag tyckte det var roligt att retas med ts, då diskuterade vi något där jag var irriterad på henne. Vi har skrivit senare i tråden där hon förklarat saker mer utförligt. Så jag är inte irriterad på henne längre. Klart jag inte gillar att hon är med upptagna killar. Men det är de som väljer det. Hon har säkert varit med killar som inte haft tjej också.

Som sagt allt man skriver har ju en anledning och jag tycjer inte man kan ta exempel så utan att ens ta med vad det handlade om. Sen, vad spelar det för roll ändå i den här tråden?
  • Anonym (Llf)
    Anonym (h) skrev 2020-11-16 16:53:23 följande:

Skrev vissa så?

När då, var?

Det du citerade var ju när vi pratade om något. Vad kommer jag inte ihåg. Det var längesen. Spela roll.
  • Anonym (Llf)

Är som sagt inte ens irriterad på ts längre för har skrivit en hel del med henne efter det. Men rota i gamla inlägg om du vill, men du måste ha väldigt tråkigt då. Det fanns ju en förklaring till varför jag skrev som jag gjorde iallafall.

• Anonym (Llf)
    Anonym (h) skrev 2020-11-16 16:53:23 följande:

Skrev vissa så?

När då, var?

Och vadå var, i den här tråden såklart. Man skriver väl inte så helt utan anledning.
  • Anonym (Llf)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-11-16 17:55:31 följande:

Den här tråden är ändå ett bra exampel på att man kan gå från retlig/arg/irriterad/whatever till att ha en saklig diskussion och kunna prata som civiliserade människor.

Det är bra, skulle önska att fler tog tillvara på den möjligheten. Allt är inte svart eller vitt.

Ja precis. Sen hjälpt det inte att vara sur ändå. Det gör inget bättre.
  • Anonym (Llf)
    Cavill skrev 2020-11-30 01:00:06 följande:

Nu har det varit väldigt tyst. (Ja, jag erkänner, vill höra mer om Ts upptagna "erövringar" )

Vad händer ts, är det stiltje i trosan, eller har du fångat upp en ny fisk?

Har också varit lite nyfiken faktiskt.
  • Anonym (Llf)

Det är lite intressant på nåt vis.

Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!