• Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Frågor på det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

Jag kan vara precis vem som helst!

Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

• Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • Anonym (Llf)

Du skulle kanske gå o prata med nån om du bara springer efter upptagna killar eller fråga dig sj varför du gör det.

• Anonym (Llf)

Det vore nog bra så du inte sårar folk.

• Kråkungen
    Anonym (Llf) skrev 2020-10-11 15:18:08 följande:
    Du själv hade lite fel där på din svenska, men men. Inget jag direkt stöt mig på.
    Åh ? var? Do tell! Och jag undrar alltså seriöst :) Jag kan vara onödigt dömande när det gäller andras språkmissar, men det är ingenting - alltså verkligen ingenting - mot hur hård jag är mot mig själv! För visst händer det att jag gör missar också... men i just det inlägg du svarar på här kan jag faktiskt inte hitta nåt, så det hade varit jättesnällt om du hade kunnat peka ut vad det är som är fel (ja - bortsett från att jag använder bindestreck istället för tankstreck då, men det är ju för att Fl av nån anledning inte kan hantera tankstreck...)
  • Kråkungen
    Anonym (Llf) skrev 2020-10-11 15:19:44 följande:
    Det är lugnt. Nog blev jag lite sur men det är ju ingen grej. Är sur på mycket idag faktiskt.
    Åh - jag vet hur det känns! Du har mina djupaste sympatier! Fast ibland kan det vara rätt skönt att vara sur också :)
  • Kråkungen
    nénuphar skrev 2020-10-11 15:28:42 följande:
    Hur tänker du då? Det går väl alldeles utmärkt om tyckandet grundar sig på en tro?
    Njae, alltså - du kan inte tycka nånting som har ett objektivt sanningsvärde. Exempelvis kan du inte tycka att nån är läkare, eller att Kalle bor i England, eller att min dator just gått sönder, eller att Löfven är Sveriges statsminister - helt enkelt för att alla dessa saker är objektivt sanna eller falska. Däremot kan du tycka att en viss läkare är duktig, eller att det är trevligt för Kalle att han bor i England, eller att det är rätt åt mig att min dator gått sönder, eller att det är beklagligt att Löfven är Sveriges statsminister, eftersom alla dessa saker saknar objektivt sanningsvärde. Är du med på hur jag menar? Man kan alltså inte tycka att en tråd är en trolltråd - antingen är den det, eller också är den det inte. Såvida man inte använder ordet "trolltråd" i nån annan betydelse än dess ursprungliga betydelse förstås, som t ex 'tråd som skapar onödig debatt' eller liknande. Då kan man förstås tycka att det är en trolltråd. Hoppas jag var tydligare nu :)
  • Anonym (Russinet)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-11 10:07:49 följande:

Det får han så gärna göra, inget problem.

Tror du inte att jag är medveten om att han knullar sin tant också eller?

Jag är rädd om min hälsa, den är viktigare än att en man ska knulla utan skydd. Utöver det så är jag övertygad om att han inte vill att jag ska bli gravid, då blir det svårt att dölja det där hemma.

Så det är inget problem det heller.

Det är ingen nackdel, jag vill inte ha någon fast partner. Inte heller vill jag använda preventivmedel så som t ex p-piller/spruta. 

Med en "lös" förbindelse är man en idiot om man kör utan kondom.

Klart du vet att han kullar frugan. Men du kan ju inte få sex när du vill. Du måste faktiskt vänta på att mannen kan avvara tid för att kulla dig och glömmer ni båda att fixa kondom så blir det inget. :). Låter väldigt tråkigt i min värld. Någon man måste ha gjort dig rejält illa eftersom du nöjer sig med det här och inte vågar ge dig hän till kärleken igen.

Du kan snacka dig blå om att du är nöjd såhär och att du är en sån fantastisk fresterska och förförerska,snygg och perfekt på att tillfredsställa en man. Jag tror dig inte.

Männen är väl bara glada över att du släpper till så de får tömma sig. Gick de inte till dig så hittar de någon annan. Du är inte någon för dem men det är ju så du vill ha det. Varför vill du inte vara betydelsefull för någon förutom dina barn?
  • Anonym (Jag vet vem du är!)

Du är hon på thaimassagen! Inte sant?

• Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Russinet) skrev 2020-10-11 16:32:27 följande:
    Klart du vet att han kullar frugan. Men du kan ju inte få sex när du vill. Du måste faktiskt vänta på att mannen kan avvara tid för att kulla dig och glömmer ni båda att fixa kondom så blir det inget. :). Låter väldigt tråkigt i min värld. Någon man måste ha gjort dig rejält illa eftersom du nöjer sig med det här och inte vågar ge dig hän till kärleken igen.

Du kan snacka dig blå om att du är nöjd såhär och att du är en sån fantastisk fresterska och förförerska,snygg och perfekt på att tillfredsställa en man. Jag tror dig inte.

Männen är väl bara glada över att du släpper till så de får tömma sig. Gick de inte till dig så hittar de någon annan. Du är inte någon för dem men det är ju så du vill ha det. Varför vill du inte vara betydelsefull för någon förutom dina barn?
    Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande. 

• Anonym (Älskarinnan)
    Kråkungen skrev 2020-10-11 16:27:50 följande:
    Njae, alltså - du kan inte tycka nånting som har ett objektivt sanningsvärde. Exempelvis kan du inte tycka att nån är läkare, eller att Kalle bor i England, eller att min dator just gått sönder, eller att Löfven är Sveriges statsminister - helt enkelt för att alla dessa saker är objektivt sanna eller falska. Däremot kan du tycka att en viss läkare är duktig, eller att det är trevligt för Kalle att han bor i England, eller att det är rätt åt mig att min dator gått sönder, eller att det är beklagligt att Löfven är Sveriges statsminister, eftersom alla dessa saker saknar objektivt sanningsvärde. Är du med på hur jag menar? Man kan alltså inte tycka att en tråd är en trolltråd - antingen är den det, eller också är den det inte. Såvida man inte använder ordet "trolltråd" i nån annan betydelse än dess ursprungliga betydelse förstås, som t ex 'tråd som skapar onödig debatt' eller liknande. Då kan man förstås tycka att det är en trolltråd. Hoppas jag var tydligare nu :)
    Touché!
  • Anonym (Llf)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-11 16:44:46 följande:

Det har du väl sagt för längesen
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!