Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
Har jag inte?
Har jag inte?
Det hade säkert alla gjort om du inte sa emot dig själv hela tiden.
Du startar tråden för att provocera, men du vill inte provocera.
Du skiter i fruarna, men är nedsättande hela tiden. "Lilla frun. " Tanten därhemma"
Du bryr dig inte i din vetskap att dom ligger med sina kvinnor också, men ändå påstår du att dom hellre ligger med dig?
Jag trodde att kvinnohat var en mansfråga, men du har med din påhittade? tråd fått mig att inse att det inte bara är män som hatar kvinnor.
Varför gör du det då?
Jag vill ingenting, jag kommer snart avsluta den oavsett. Iallafall för min egen del, sen kan ni fortsätta att diskutera vad jag tycker och vill.
Lycka till med det.
Det gör jag inte.
Exakt så!
Med tanke på hur vissa skriver så kan man tro att de tycker att både de otrogna och deras älskarinnor/älskare borde pryglas offentligt på torget som underhållning.
En del av dem är så intantila och fortsätter att försöka provocera trots att jag sagt att det inte blir fler svar från mig... jag kan bara ana hur deras män roat sig på annat håll.
Och så får jag fan för det.
Dumheter.
Jag ser ingen anledning i att berätta vem jag ligger med, jag anser att det är min privatsak.
Att jag däremot inte fördömer otrohet i sig vet alla jag pratat om saken med.
(Min närmsta väninna känner dock till mitt lilla nöje. )
Vad du sen tycker om min tråd är fullständigt irrelevant.
Varför skriver du här om det är så patetiskt?
Eller nej, svara inte om du inte måste kläcka ur dig ännu mer nonsens.
Nu loggar jag ut igen, återkommer i kväll. Om jag inte ska på äventyr.
Ja, tråden är såpass dum att man faktiskt misstänker nåt sånt.
Det får du gärna tro.
Haha, hur kränkt kan man bli?
Varför lägger du så mycket energi på vad jag gör?
Om det nu är så kan du väl berätta lite om hur det gått till med de du varit med. Vad de varut för några osv.