Anonym (Beata) skrev 2020-09-13 14:43:45 följande:
På ditt sätt att skriva/svara ts så vet jag redan att du inte kommer ta till dig mitt inlägg. Men skriver det ändå:
Människor som måste/vill skryta om att de inte bryr sig om andra människor, är i grunden väldigt ensamma människor.
Man vill bli älskad, i brist på det beundrad osv.
Jag tror faktiskt inte att du är så lycklig som du låter påskina. Hade du varit helt lycklig i din situation hade du inte känt behovet att skriva såhär, uttrycka dig som du gör. Jag tror att vi alla kan läsa mellan raderna och du visar upp ett ganska trasigt känsloliv.
Hade det bara handlat om att du vill ha sex hade du valt singelmän, nu handlar det om att du vill visa att du är ?bättre? än männens flickvänner och fruar. Men den enda du försöker bevisa det för är dig själv. Och du tror att du lyckas för varje gång en man är otrogen med dig. Det är ganska tragiskt faktiskt.
Du lever såklart som du vill och gör som du vill. Själv väljer jag hellre att vara en medmänniska.
Klart jag bemöter dig. Men att "ta till" mig ditt nonsens?
Din analys är totalt felaktig men jag kan inte klandra dig för att du tror att det ligger till så.
Jag har inget "behov" av att skriva här, detta var mitt lilla helgnöje när jag inte hade något annat inbokat. Inte mer än så. Som väcktes i en annan tråd som jag deltog i.
Hade du läst vad jag skrivit så hade du vetat varför jag väljer de upptagna männen.
Du behöver inte forsätta din amatöranalys, din förmåga är för dålig. Hoppas att du är bättre på sånt irl. För din egen skull.